Hvem er det ?
Fra : Biker Mike

Dato : 07-06-03 05:29

Jeg hørte i radioen her i Danmark for et par dage siden et nummer som hed
"Someone like you" jeg mener at fyren som sang hed noget med Kit, Det var
sådan lidt sydstats inspireret el guitar, er der nogen som ved hvem det er?

Hilsen Michael

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 06-06-03 22:44

> [...]
> "Someone like you" jeg mener at fyren som sang hed noget med Kit, Det var
> sådan lidt sydstats inspireret el guitar, er der nogen som ved hvem det

Uden at vide noget som helst om han har skrevet et sådant nummer, så kunnet
et bud måske være Kid Rock?

/Morten

Fra : GSJ

Dato : 06-06-03 22:47

"Biker Mike" <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Someone like you" jeg mener at fyren som sang hed noget med Kit, Det var
> sådan lidt sydstats inspireret el guitar, er der nogen som ved hvem det

Gætter på Hr. Pamela Anderson, også kendt som Kid Rock.
M.v.h.
Gorm

Fra : Biker Mike

Dato : 07-06-03 08:59

GSJ wrote:
> Gætter på Hr. Pamela Anderson, også kendt som Kid Rock.
> M.v.h.
> Gorm

Rigtigt det var det han hed, Hvorfor bliver han kaldt PA ?

Hilsen Michael

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-06-03 00:11

Biker Mike wrote:

> Rigtigt det var det han hed, Hvorfor bliver han kaldt PA ?

Kunne det mon tænkes, at han lever i fast forhold med Pamela Anderson?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : GSJ

Dato : 07-06-03 00:34

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne det mon tænkes, at han lever i fast forhold med Pamela Anderson?
>
> -Sune

Fast og fast, det er i hvert tilfælde ham der ælter i siliconen for tiden
hvis man ellers skal tro sladderbladene som jeg i øvrigt ALDRIG læser hos
frisøren.

I øvrigt er Kid Rock vist nok en "star" i USA. Hottere end konen pt. Og han
var med i "Simpsons" i aften. Så må man være stor overthere, forstå det hvem
som kan.

M.v.h.
Gorm

Fra : Biker Mike

Dato : 12-06-03 05:26

GSJ wrote:

> I øvrigt er Kid Rock vist nok en "star" i USA. Hottere end konen pt.
> Og han var med i "Simpsons" i aften. Så må man være stor overthere,
> [...]

Næe, Det kan jeg nu heller ikke musikken er ikke lige noget for mig, og jeg
fandt da også senere ud af at det slet ikke var Kid Rock som jeg søgte, ham
som jeg ledte efter hed Keith Urban, jeg fandt et link ham her
http://aussomekeithurban.homestead.com/ og med nummeret somebody like you.
--
Hilsen Michael