TDC fakturerer forkert, men fortæller det ~
Fra : Georg

Dato : 06-06-03 18:47

Min veninde har abonnementsformen mobiltalk+ hvor de er 3 personer i
gruppen. I gruppen kan de tale sammen for 65 øre pr. minut om dagen og 30
øre pr. minut om aftenen. De seneste regninger havde været en del højere end
normalt, hvorfor vi rekvirerede samtalespecifikationer på numrene.
Forklaringen var den, at samtaler internt i gruppen var faktureret med op
til det 3 dobbelte. Ved henvendelse til TDC Mobil regningsservice, fik jeg
at vide, at de havde problemer med deres edb og de skam godt var klar over,
at kunderne blev faktureret forkert. Kunderne blev bare ikke informeret. Det
for meget betalte vil blive krediteret på en senere regning. Jeg finder det
meget kritisabelt, at man i første omgang selv er nødt til at finde årsagen
til de høje regninger. Hvis vi ikke selv var blevet opmærksomme på den
forkerte fakturering, ja så kan vi jo ikke vide om der var blevet krediteret
noget?! Det er så utilfredsstillende, at vi må finde et andet selskab. Det
koster jo så lidt at sende en regning. Ja man tror det er løgn....