Ekstra Bladet i dag
Fra : Johnny Christensen

Dato : 06-06-03 17:30

Ny indlæg til "Mit bedste dykkersted"

Sandsynligvis kedelig dykning, liiiige indtil........

Fra : Søren M

Dato : 06-06-03 17:45

> Ny indlæg til "Mit bedste dykkersted"

> Sandsynligvis kedelig dykning, liiiige indtil........

Københavns havn er aldrig kedelig.... Har været med til at finde et par
biler m.m.

De var for iøvrigt lige i "Go´ Aften Danmark" på TV2

Fra : Michael Hansen

Dato : 07-06-03 16:53

Og så lige dagens go´e grin fra EB:

"Hendes mand Lasse Spang Olsen har sit eget dykkerfirma og stod som
instruktør selv for undervands-optagelserne til dokumentarfilmen om
det forliste skib 'Flying Entreprise'. Nu hjælper han de tre unge
sportsdykkere med at lede efter flere værdier på havnebunden."

/Michael

Fra : Thomaz

Dato : 07-06-03 17:22

HA HA HA !!! det var kraftedm..... dagens joke nr. 1

Fra : Anders Teilmann

Dato : 07-06-03 17:42

> [...]
> det forliste skib 'Flying Entreprise'. Nu hjælper han de tre unge
> sportsdykkere med at lede efter flere værdier på havnebunden."

Hvis Lasse Spang Olsen selv har optaget det fra "Flying Entreprise"... så
har jeg også komandoen over Keldysh og de to 6000 meters dybvands ubåde
ombord på denne! - og jeg stiller det gerne til rådighed for en nærmere
udforskning af havbunden i Københavns havn... Jeg skal bare lige se om der
er plads nok til at få skibet ind gennem Knibbelsbro, og så skulle den vist
være i vinkel... Eventuelt kunne jeg også lige høre James Cameron om han
skulle være interesseret i at filme hele forløbet...

mvh

Anders Teilmann

Fra : emil

Dato : 08-06-03 00:03

Selvfølgelig er det noget opblæst, men det er jo ikke løgn hvad de
skriver. Lasse kan jo godt "stå for optagelserne" uden at have optaget
det personligt, eller for den sags skyld været i vandet. Tja, sådan
kan man jo tviste ordene for at lave en god historie (ikke fordi jeg
bryder mig om EB!)
Emil

Fra : Allan Hansen

Dato : 07-06-03 21:54

"Michael Hansen" <michaelmoch@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og så lige dagens go´e grin fra EB:

Og den alvorlige fra BT:
http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=141316

Hvad i alverden foretager en 13 årig sig på 8 meters dybde ved Kullen. Tænk
hvis årets første dødsulykke havde været et 13 årigt barn.

Allan Hansen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 09-06-03 16:16

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Tænk
> hvis årets første dødsulykke havde været et 13 årigt barn.

Hvem ved, Spørgsmålet er om det overhovedet er en dykkerulykke.
Måske har hun bare ikke fået drukket vand nok.

Det har vi jo ingen forudsætninger for at bedømme,
ligesom vi ikke kan bedømme om det er forsvarligt eller ej
at en 13 årig dykker.

Hvor lang tid gik der fra hun var færdig med at dykke,
til hun besvimede ?

Søren Arnvig

Fra : Claus Hansen

Dato : 12-06-03 12:08

Ja, for pokker!! Det havde jo været MEGET bedre hvis hun havde været 18-19
år...
Hmm...