hvilken sang?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-06-03 14:37

sangeren nærmest taler, mens musikken kører... jeg kan nogle brudstykker.

"in 20 years you will look on photos and see that you were not as fat as you
felt"
"when its too late you will realize that you never will get the strenght of
your youth again"
og vist noget med ikke at have udnyttet det.
det er frit efter hukommelsen
han synger en masse med at være tilfreds med sig selv som man er pg så
videre. Den var på p3 den anden dag, håber der er nogen der lige fatter hvad
det er for en... jeg er klar over det er lidt vagt... men jeg krydser
fingre... en meget smuk melodi.
vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-06-03 14:48

In article <3ee098ee$0$32475$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
sniper_nolight@hotmail.com says...
> [...]
> det er for en... jeg er klar over det er lidt vagt... men jeg krydser

Det er Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)fra 1998. Den
er at finde på albummet "Something for everybody"

/Lars

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-06-03 15:19

> Det er Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)fra 1998. Den
> er at finde på albummet "Something for everybody"

1000 tak!
er hele albummet i den stil?... det nummer er virkelig i en klasse for sig.
vh