The 51. state og Any given Sunday
Fra : PlaTz

Dato : 06-06-03 13:37

er der andre der har set filmen 'the 51. state' hvis er der så nogen der
kender sangen der bliver spillet da Samuel Jackson og ham den anden kommer
ind på det "Rave" Diskotek hvor de vil afprøve deres piller i sangen bliver
der sunget noget med "SunShine"

ved I eventuelt om den er på soundtracket?

Så er der også den film der hedder "Any given Sunday" den melodi der bliver
spillet da "Billy/Willie" eller hvad det nu er han hedder. kommer ind på
banen for første gang. Jeg har hørt den til andre sports begivenheder over
fra USA

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 06-06-03 16:45

"PlaTz" <krolle8@hotmail.com> wrote

> [...]
> kender sangen der bliver spillet da Samuel Jackson og ham den anden kommer
> ind på det "Rave" Diskotek hvor de vil afprøve deres piller i sangen

Da der bliver kysset i baren på diskoteket spilles "The Thrillseekers -
Synaesthesia".

Den findes også i en vokalversion "ft. Sheryl Deane", og hedder så "Fly
away".

Mener godt nok ikke ordet "sunshine" indgår i sangen, så jeg ved ikke om det
er den du tænker på.

/Anders