Et spørgsmål om sikkerhed.
Fra : Mestersangeren

Dato : 06-06-03 07:23

Jeg kører i øjeblikket med Zonealarm Pro v.3.7.159, og det jeg gerne vil
vide er hvilket antivirus program kører bedst sammen med min firewall, jeg
har hørt at norton ikke skulle være den bedste.

MVH

Mestersangeren.

Fra : Salva

Dato : 06-06-03 19:28

Antivirusprogrammer og firewalls arbejder stort set ikke sammen, så efter
min mening kan du installere det antivirus program som du synes giver bedst
beskyttelse.

Personligt har jeg næsten kun gode erfaringer med Kaspersky antivirus. Du
kan hente en demo her:
http://www.capitalsoftware.dk/download/kavwinws4070eng_d_cd.exe

-Salva

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 12:49

Jeg vil helt klart velge Norten Antivrus men som sag som en anden har
skravet Firewalls og virus programmer worker ik sammen ;) men held og lykke
:D vis du velger Norton Antivirus og Norton FireWall worker de sammen i
samme client :D men alige vel worker vi vært for sig :D