Skærme
Fijala 3554
Så kom den endelig (ACER 732)
Fra : Flare

Dato : 05-06-03 19:20

Og den er faktisk helt fantastisk.

Farverne står perfekt. Skarpheden er kanon. Har lige spillet et 3D spil
(Raven Shiled) ...INTET at se. Perfekt.

Men så er der lige den neon røde pixelfejl lige i det gyldende snit. PIS.
Havde det bare været i en af hjørnerne. Synes sgu det er det eneste jeg
lægger mærke til. Er der nogen der har erfaringer om det er noget man kan
vende sig til? I 3D spillet var det sgu godt nok forvirrende at se den lille
røde prik følge en rundt hele tiden.

Men havde den ikke været der får den en ren 11' er
Anders

Fra : Lone Larsen

Dato : 06-06-03 10:24

Hvad med din DVI indgang virker den, og hvad grafikkort køre du med
Hilsen
Torben

Fra : Erik W.

Dato : 06-06-03 13:48

"Lone Larsen" skrev ...
> Hilsen
> Torben

Det er lidt offtopic, men alligevel...
Du kan forholdsvis let ændre afsendernavnet i Outlook Express. Hvis Lone
alligevel aldrig bruger nyhedsgrupper, så gå ind i funktioner/konti og vælg
egenskaber for fanebladet nyheder. Her ændrer du afsendernavnet fra "Lone
Larsen" til eksempelvis Torben. Dette vil ikke påvirke afsendernavnet for
e-mail, selvom du naturligvis kan gøre det samme for e-mail kontoen. Du skal
jo nok bare sørge for at ændre den tilbage ige, hvis Lone stadig bruger
computeren.
En anden mulighed er at få en konto hos Google, så kan du tilgå grupperne
fra web, og har altid samme brugernavn uanset hvilken computer du logger på
fra.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.hardware.ska
erm

Mvh Erik

Fra : Flare

Dato : 06-06-03 14:39

> Hvad med din DVI indgang virker den, og hvad grafikkort køre du med
> Hilsen

Jeg ved det ikke. Har ikke mulighed for at teste den. Kører med et Daytone
Palit GF 3 (skod kort) alligevel synes jeg billedet er utroligskarpt. Føler
ingen behov for at gå over til DVI. Men nu har jeg selvfølgelig heller ikke
set forskellen.

Men hvad faden skal man bruge de farve profiler der er med. Det er da kun
USER der kan bruges. Eller er det fordi jeg bruger DSUB farveprofilerne er
så gennemtrængende og ubrugelige?

Mvh
Anders

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 07-06-03 09:05

> [...]
> USER der kan bruges. Eller er det fordi jeg bruger DSUB farveprofilerne er

Det ved jeg ikke, jeg bruger neutral og må ned i en skarphed på 2.
Brightness 5o. Contrast 80.
og alt står som hugget ud i sten.
Det kan jo skyldes de forskellige grafikkort, men så vidt jeg husker når jeg
har købt ny skærm
plejer jeg godt nok at sidde og justerer skærmen flere gange til jeg bliver
tilfreds, men det gør ikke noget for der er jo rigeligt at give af både
Brightness og Contrast så det er jo bare fedt

Hilsen
Torben