Nogen der vil med til Tyrkiet?
Fra : Selma Lysel

Dato : 05-06-03 18:54

Jeg skal til Tyrkiet i sommerferien, og søger nogle/en at rejse med. Jeg er
en pige på 17 år, og har rejst i Tyrkiet før. Alle steder i Tyrkiet har
interesse og alle tidspunkter imellem d. 19.6 til d. 19.7 passer mig.
Skriv på selma.lysel@mail.dk

Hvis I kender et godt sted, hvor man kan søge folk at rejse med, er jeg også
meget interesseret i at høre om det.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 05-06-03 19:11

Hej !

www.backpacker.dk har en side, hvor man kan søge rejsepartnere.
Man kan også søge på www.jyskrejsebureau under "produkter", opslagstavlen -
søg rejsepartner.

Mvh
Pernille

Fra : Jimmi W.

Dato : 09-06-03 21:31

Du kan også tage på interrail derned, så kan du nemt komme rundt. Der kan
søges rejsefæller til interrail på dsb's hjemmeside.