Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
daytona geforce4 ti4200 tvout
Fra : Martin

Dato : 05-06-03 16:53

Hej NG

Jeg har set i en tidligere tråd man kan lade fruen se DVD på fjerneren via
pc'en mens man samtidig sidder og surfer (hvilket hun jo ik ikke ser ;) ) .
Det hedder vist dualview?!?
Mit spg er om det også kan lade sig gøre på et daytona kort -det omtalte var
et asus. Hvis det kan må i meget gerne fortælle nøjagitgt hvor og hvordan.
Har siddet og rodet med det men resultatet var jeg kun kunne styre pc'en via
fjernsynet :( = noget rod) :)

Venlig hilsen

Fra : Christian Buhrkall

Dato : 07-06-03 10:33

Martin wrote:

> [...]
> Har siddet og rodet med det men resultatet var jeg kun kunne styre pc'en via

det kan det ;)
Først skal du ind under display settings->advanced->så kan jeg ikke huske hvad
menu punktet hedder men der skal du vælge clone. Så har du billede på dit tv og
computerskærm samtidig.
Så vælger du overlay controls og under full screen device vælger du din sec.
skærm (tv'et).
Nu burde film/dvd automatisk ryge på full screen på dit tv, mens comp skærmen
kan bruges til andre formål.

Fra : Martin

Dato : 08-06-03 09:55

Nice!