Dykkertur i Hirtshals!
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 16:01

Hej,

Jeg har en plads som desværre er levet ledig, da jeg er blevet
forhindret i at deltage selv. Jeg har betalt 500 kr. som dækker
overnatning, sejllads og luft, hvilket jeg selvføglelig renger med at
få, hvis der er en der er interesseret.

Lidt info om turen:

-------
Hej alle deltagere til dykkerturen i Hirtshals den 14. og 15. juni
Som sagt mødes vi fredag den 13. juni om aftenen i Hirtshals
Sportsdykkerklubs lokaler på sydvest kajen (ca. 100 meter fra
togstationen og posthuset i Hirtshals). Jeg stiller et skilt ud
ligesom jeg vil hænge et dykkerflag ud foran vores lokaler. Er I i
tvivl så ring om aftenen på mit nummer 28109823 så skal jeg nok guide
jer. Jeg kommer selv til Hirtshals kl. 20.00 tiden. Når I ankommer til
lokalerne skal alt jeres udstyr med det samme ombord på Ajax således
at vi er klar til at sejle lørdag morgen ved 06.00-07.00 tiden alt
efter hvilke vrag vi vælger at dykke på. Er vejret kanont sejler vi
nok ud på det gule rev og dykker på nogle af de vrag som
der stort set næsten aldrig dykkes på. Her er sejltiden 2-3 timer.
Bølgerne her ved vestkysten er til tider ret store, så er du ikke helt
søstærk så tag for en sikkerhedsskyld søsyge tabeletter med dig så du
ikke risikerer at hele turen skal gå med kvalme. Der er altså langt
hjem fra det gule rev hvis du er dårlig. Husk sovepose, liggeunderlag,
toiletgrej, linehjul og evt. logbog da jeg gerne vil se den hvis du
har en sådan så jeg kan danne mig et indtryk af hvor erfaren du er. Er
der nogle der ikke er med på at jeg handler ind til fællesspisning til
turen, så mail eller ring lige da jeg ellers køber mad til alle til
begge dage. Lørdag aften regner jeg med at vi bestiller pizza.
Nedenunder ser du navn og klub på dem der deltager i turen.
Er der spørgsmål er du velkommen til at ringe eller maile til mig.
mvh.
Teddy Lykke Bisgaard

28109823 ell. teddy_lykke@hotmail.com
---------