Hjælp Til RAM
Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-03 14:59

Jeg ville anskaffe mig 512 mb.ram. til billige penge og det skal self kunne
holde så de ikke går i stykker efter 1 månede... har selv set på dette:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494777936
(det skal være; PC2100)

på forhånd tak
Martin Sørensen

Fra : Chipmand

Dato : 05-06-03 15:47

On Thu, 5 Jun 2003 15:58:43 +0200, "Martin Sørensen" <mts@agurk.dk>
wrote:

> [...]
>holde så de ikke går i stykker efter 1 månede... har selv set på dette:

Jeg ville vælge disse
http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1494707907

jeg har selv dem og har ingen problemer med dem.

Mvh
Chipmand

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-06-03 15:54

Chipmand wrote:
> Jeg ville vælge disse
> http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1494707907
>
> jeg har selv dem og har ingen problemer med dem.

Jeg har også præcis disse... har kørt perfekt i over eet år nu! Når man ser
prisen idag, så tænker man lidt over prisudviklingen idet jeg selv gav
1500,- for den samme vare for eet år siden...

--
Martin K

Fra : Poul Erik

Dato : 05-06-03 19:22

On Thu, 5 Jun 2003 16:54:02 +0200, "Martin Kirschmeyer"
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

>Jeg har også præcis disse... har kørt perfekt i over eet år nu! Når man ser
>prisen idag, så tænker man lidt over prisudviklingen idet jeg selv gav
>1500,- for den samme vare for eet år siden...

Lad vær med at kigge på før og nu priser, det får man det bare skidt
af.

En der gav 1400 kr for 4 Mb for 9 år siden.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 21:50

>Lad vær med at kigge på før og nu priser, det får man det bare skidt
>af.
>
>En der gav 1400 kr for 4 Mb for 9 år siden.
Stik denne, min første ram udviedelses til min A1000......
2600- for 256kb ram. Til fronten.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-06-03 19:11

> Stik denne, min første ram udviedelses til min A1000......
> 2600- for 256kb ram. Til fronten.

Det er rigtigt - det koster noget at have hastighed

--
Martin K

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-06-03 15:56

Martin Sørensen wrote:
> Jeg ville anskaffe mig 512 mb.ram.

Men hvorfor egentlig poste i grafikkort-gruppen?

--
Martin K

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-03 17:35

jeg viste ikke lige hvor jeg skulle smide den... men der er jo nogle der er
kloge her inde så tænkte jeg bare at det kunne måske godt gå...

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-06-03 18:34

Martin Sørensen wrote:
> jeg viste ikke lige hvor jeg skulle smide den... men der er jo nogle
> der er kloge her inde så tænkte jeg bare at det kunne måske godt gå...

Til formålet er news:dk.edb.hardware den rigtige gruppe...

Er du ikke venlig at svare under det citerede, og klippe det overflødige
væk?

Martin K