Tids begrænsning ?
Fra : Rune Klausen

Dato : 05-06-03 14:41

Hejsa

Jeg har fået bikset et salgs backup program sammen, med lidt hjælp her fra
:)

Nu er problemet så bare at i går da jeg prøve kørte det for alvor, så efter
~3½ time, så kom der en null pointer exception i Java, ikke i mit program,
men Sun ONE.
Den havde vel fået kopieret godt 3 GB, over netværket.

Så nu ville jeg hører om der er andre som har oplevet samme slags problemer
?

-Rune

Fra : Soren Davidsen

Dato : 06-06-03 17:55

"Rune Klausen" <rune.klausen@paradis.dk> writes:

> [...]
> Den havde vel fået kopieret godt 3 GB, over netværket.
>

> Så nu ville jeg hører om der er andre som har oplevet samme slags problemer

Proev at give et stacktrace.

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : M_abs

Dato : 06-06-03 20:57

"Rune Klausen" <rune.klausen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men Sun ONE.
> Den havde vel fået kopieret godt 3 GB, over netværket.

Nu bruger jeg JDeveloper der minder lidt om JBuilder, men har nu aldrig
været udefor sådan noget. Men ville det ikke mere relevant at kører
programmet uden om diverse IDE'er som SunOne. Hvis SunOne går ned og det
ikke er dit program den er gal med, så kør dit program fra en
dos-promth/konsol/terminal? Man kører normalt heller ikke et færdigt program
fra sin IDE, jeg ville ihvert fald ikke gøre det

mvh Morten

Fra : Rune Klausen

Dato : 09-06-03 02:17

"M_abs" <M_abs@oncable.dk> wrote in message

> [...]
program
> fra sin IDE, jeg ville ihvert fald ikke gøre det

tjaa, du siger noget :P

-Rune