jeg behøver jeres hjælp
Fra : hansen

Dato : 05-06-03 14:22

Det varer ikke lang tid før jeg mister modet . Mit problem er , hvor får
jeg fat i en køkkøenlåge til mit køkken, jeg tro køkkenet er fra 1986 men
ikke helt sikker. Jeg har været hos mindst 20 forhandlere men de siger det
har vi ikke/aldrig haft det. Problemet er at lågen er af hvid nubret melamin
og det kan jeg ikke få, ej heller hos de lokale tømrepushere. målene er:
595x695 mm. Der skulle vel ikke være nogle af jeg der ligger inde med sådan
en låge evt. fra et højskab,så kan jeg selv skære den over, eller er der
andre gode ideer.
mvh. søren
ps. jeg har smidt et billed af lågen i dk.binaer

Fra : Marco

Dato : 06-06-03 08:31

"hansen" <lshansen.nospam@privat.dk> skrev:

> Der skulle vel ikke være nogle af jeg der ligger inde med sådan
> en låge evt. fra et højskab,så kan jeg selv skære den over, eller er der
> andre gode ideer.

Prøv evt. i dk.marked.privat.hus-og-have

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-06-03 09:54

"hansen" skrev...
> [...]
melamin
> og det kan jeg ikke få, ej heller hos de lokale tømrepushere.

Mit bud ville være Daells eller Ikea. De havde (har) en masse
med melamin overflade. Vær opmærksom på at en helt ny
låge antagelig er mere hvid end een fra `86.

> ps. jeg har smidt et billed af lågen i dk.binaer

Et direkte link ville være rart, så man slipper for
at gennembladre 10.000 indlæg med pornofilm.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : FP

Dato : 07-06-03 16:32

Besøgte fornyligt køkkenbutikken Esto i København - jeg mener at de har
noget nubret noget.

Mvh

Flemming