128MB ATI Radeon 9800 TX
Fra : MHN

Dato : 05-06-03 14:20

Nogen som kender til subj?

Har ikke kunnet finde nogen brugbare tests indtil nu, men måske der var et
par stykker herinde der kendte lidt til det?

Det skal bruges til at køre de nyeste spil nu- og helst i en overskuelig
fremtid.

Mvh

Morten

Fra : MA

Dato : 06-06-03 12:52

> Har ikke kunnet finde nogen brugbare tests indtil nu, men måske der var et
> par stykker herinde der kendte lidt til det?

Spørg evt. Dell, de anvender kortet i deres Dimension 8300 serie. Controller
Speed angives til 325 MHz mod Pro kortets 378 MHz. Men hvor meget
neddroslingen betyder i tests ville jeg også gerne vide.

Martin
ma_dk@nospamhotmail.com
fjern nospam

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 06-06-03 13:06

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> wrote in message

> [...]
> Speed angives til 325 MHz mod Pro kortets 378 MHz. Men hvor meget
> neddroslingen betyder i tests ville jeg også gerne vide.

Har skrevet til dem, og afventer svar. Vil gerne poste det her, hvis det har
interesse?

--
Med Venlig Hilsen

Morten Holberg Nielsen
-In an interstellar buuuuuurst im baaack to save the uuuuuniiveeerseeeeee!