E-Mail
webnoob 5265
Import af pst-fil til Outlook Express
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 13:52

Efter geninstallation af min pc ønsker jeg at skifte postprogram fra
Outlook2000 til Express5.
Jeg har eksporteret alt til en pst-fil fra Outlook, men hvad skal jeg vælge
når jeg efterfølgende vil importere til Express? Synes ikke er nogle oplagte
valg, der funker.

Mvh
Anette Linnea

Fra : GiWeo

Dato : 05-06-03 14:14

Hejsa

> [...]
>når jeg efterfølgende vil importere til Express? Synes ikke er nogle oplagte

Importer fra et andet program eller en anden fil...

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Søren Blom

Dato : 05-06-03 16:19

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i
> [...]
vælge
> når jeg efterfølgende vil importere til Express? Synes ikke er nogle

Du kan ikke importere PST filen i Outlook Express, men du kan lægge PST
filen ind i
Outlook 2000, hvorefter du fra Outlook 2000 eksportere de elementer du
ønsker over i Outlook Express, dog ikke kalenderen.

Det du skal gøre, er at du først lægger PST filen ind i Outlook 2000 igen,
lukker programmet og i Outlook Express går du ind i filer, Importere, så går
resten som en leg.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 18:05

> [...]
> lukker programmet og i Outlook Express går du ind i filer, Importere, så

Tak for det Søren. Så funker det jo bare!

Mange hilsner
A. Nette

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 18:23

> [...]
> lukker programmet og i Outlook Express går du ind i filer, Importere, så

Anette: Og dog. Jeg synes ikke det går så nemt med kontaktpersonerne.
Hvilket fomat kan/skal de udveksles i?

Hilsen
Anette Linnea

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-06-03 20:42

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in message news:3edf7c6a$0$5151

Og dog. Jeg synes ikke det går så nemt med kontaktpersonerne.
> Hvilket fomat kan/skal de udveksles i?

Jeg plejer at bruge kommasepareret, det kører generelt uden problemer.

Mvh.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 16:08

> Jeg plejer at bruge kommasepareret, det kører generelt uden problemer.

Anette: Ja "løsningen" blev at jeg eksporterede til kommasepareret fil.
Åbnede denne i Excel - gemte som semikolonsepareret og indlæste denne i
Outlook Express. Det var kun e-mailfeltet jeg måtte fifle med - ellers alt
ok.

Tak for hjælpen til jer forskellige.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Søren Blom

Dato : 05-06-03 22:15

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i

> Anette: Og dog. Jeg synes ikke det går så nemt med kontaktpersonerne.
> Hvilket fomat kan/skal de udveksles i?

Der må jeg nok melde pas, har aldrig rigtig brugt Outlook Express til mail,
men har da fået det til at fungere engang, men hvordan det lige var jeg
gjorde kan jeg ikke huske.