Dykning på Mallorca
Fra : Brian Rasmussen

Dato : 05-06-03 13:40

Hey
Dykning på Mallorca! Er der nogen der har erfaring med dette?
Hvor på øen er de bedste sites?...

Fra : Henrik Leegaard Hans~

Dato : 05-06-03 13:54

Jeg har dykket der lidt og der er masser af steder og mange dykkercentre.

Der huler og grotter mange steder, både fra havet og fra land. Dem fra land
kan vist kun dykkes med lokale dykkerguides, men det er en oplevelse ud over
det sædvanlige.

jeg var der i marts for 2 år siden, der var ikke mange dykker turister og
vandet var lidt koldt. men dykningen var god.

hvis du vil dykke i huler kan jeg sende dig en link til en contact.
Det er ikke billigt, men pengene værd!

mvh Henrik Leegaard Hansen

Fra : Brian Rasmussen

Dato : 07-06-03 10:35

hej Henrik Leegaard Hansen

Tak for info....jeg tror jeg prøver mig lidt frem dernede, jeg kan
godt se at priserne på dykning, på Mallorca er lidt dyre..men når nu
jeg skal derned skal der jo dykkes... 2 uger i sydens sol, med lidt
tilføgelser i logbogen...hrmm jeg kan ikke vente!
go sommer Brian