TELMORE mms gprs??
Fra : MiRaCuLiX

Dato : 05-06-03 12:18

Hej,

Er det rigtigt at telmore vil tilbyde gratis mms og gprs??
Er bare noget jeg har hørt, og vil gerne vide om det er rigtigt!?

MVH

Kasper

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 05-06-03 12:29

MiRaCuLiX wrote:
> Er det rigtigt at telmore vil tilbyde gratis mms og gprs??
> Er bare noget jeg har hørt, og vil gerne vide om det er rigtigt!?

Det er korrekt. Det skulle være kørende pr. 1/7-03
http://www.telmore.dk/presse/230503.html

\Mandal

Fra : Brian

Dato : 05-06-03 12:35

Hejsa

MiRaCuLiX wrote:

> Er det rigtigt at telmore vil tilbyde gratis mms og gprs??
> Er bare noget jeg har hørt, og vil gerne vide om det er rigtigt!?

Joo... den er god nok.
Fra den 1/7 vil der være 3 måneders gratis, for ligesom at introducere
skidtet

Efter de 3 måneder, skal du havde læderet op af lommen, for at benytte det.

/Brian

Fra : MiRaCuLiX

Dato : 05-06-03 13:16

det vil sige at jeg skal bare benytte det helt vildt i de 3 første måneder,
og så har det bare været gratis?
nogen der ved hvad det vil koste efter de 3 måneder?

MVH

Kasper

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 05-06-03 13:23

MiRaCuLiX wrote:
> det vil sige at jeg skal bare benytte det helt vildt i de 3 første
> måneder, og så har det bare været gratis?

Ja, selvfølgelig. Når der står, at det er gratis, så er det gratis.

> nogen der ved hvad det vil koste efter de 3 måneder?

Nok omkring det samme, som konkurrenterne... MMS bliver ihvertfald ikke
billigt :(

\Mandal

Fra : MaRk

Dato : 05-06-03 21:18

> Nok omkring det samme, som konkurrenterne... MMS bliver ihvertfald ikke
> billigt :(

Arh, det er jo telmore!
Mon ikke vi får en lidt lavere pris at se?
Det håber jeg.

Hvad tager de andre selskaber for mms??

Mvh
Mark

Fra : No1

Dato : 08-06-03 19:36

> Efter de 3 måneder, skal du havde læderet op af lommen, for at benytte
det.

Dvs. 3 kr. pr. MMS eller mindre. 3 kr. er i hvert fald den eneste konkrete
pris jeg har set hos andre selskaber.

Fra : Morten

Dato : 07-06-03 10:00

"MiRaCuLiX" <Kalle2@FJERN_DETTE_mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er det rigtigt at telmore vil tilbyde gratis mms og gprs??
> Er bare noget jeg har hørt, og vil gerne vide om det er rigtigt!?

Du kunne jo evt. lige have taget de 4 sekunder og set på deres hjemmeside...
hvor det står på forsiden...