Download af IExplorer 5.0
Fra : Andreas Møller

Dato : 05-06-03 11:45

Er der nogen der ved hvor man kan downloade IExplorer 5.0.

På microsoft kan jeg kun finde opdateringer og 6.0'eren.

Og kan man køre flere versioner af browsere på samme tid.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-06-03 11:51

Hej Andreas

Andreas Møller wrote:
> Og kan man køre flere versioner af browsere på samme tid.

Du kan normalt ikke køre med flere forskellige versioner af Internet
Explorer installeret på samme tid. En undtagelse er en gammel Win98 født
med IE4, hvor det er muligt at tilføje en IE5.x uden at slette 4'eren.

Du kan derimod sagtens supplere din IE med helt andre browsere som
f.eks. Opera og Mozilla. Det er også muligt at have flere versioner af
de gecko-baserede browsere (Mozilla, Netscape, Firebird, m.m.fl.)
installeret på én gang hvis du overholder visse regler (skriv evt. igen
hvis interesseret).

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 05-06-03 12:23

Andreas Møller wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan downloade IExplorer 5.0.

http://browsers.evolt.org/ har mange browsere.

IE ligger her lige fra 1.0 på 1,05MB til 6.0 på 76,74MB
http://browsers.evolt.org/?ie/32bit

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-03 12:45

Andreas Møller <in@val.id> skrev :

>Er der nogen der ved hvor man kan downloade IExplorer 5.0.

Hvis den skal være dansk, så bliver det nok svært, prøv at find
en gammel blad-cd.

På engelsk:
http://browsers.evolt.org/?ie/32bit

>Og kan man køre flere versioner af browsere på samme tid.

Du kan ikke have flere versioner af IE installeret og aldrig en
version, der er ældre end den din windowsversion er født med.

Af andre browsere som Opera og Mozilla kan du godt have flere
versioner installeret.
--
Knud

Fra : Johnny Nielsen