Hjælp til GRAFIKKORT
Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-03 11:24

Jeg skal have et nyt godt grafik kort til min pc jeg vil ca. bruge 1000 kr.
på det men det er jo en jungel med alle de kort... hvilket er det bedste for
ca 1000 kr. +/-200kr.

på for hånd tak.
Martin Sørensen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-06-03 12:03

Martin Sørensen wrote:
> Jeg skal have et nyt godt grafik kort til min pc jeg vil ca. bruge
> 1000 kr. på det men det er jo en jungel med alle de kort... hvilket
> er det bedste for ca 1000 kr. +/-200kr.

Jeg ville nok smide 1200,- efter et GeForce 4 Ti4200, men det kommer jo an
på hvad du bruger din maskine til...

Sådan eet har jeg selv - og det er sq kvali..
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577988

--
Martin K

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 05-06-03 12:09

> Sådan eet har jeg selv - og det er sq kvali..
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577988

Eller spar ca. 200 kr., og få AGP 8x-support med i købet

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364647928

// Troels

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-06-03 13:58

> Eller spar ca. 200 kr., og få AGP 8x-support med i købet
>
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364647928

Mit er også AGP x8 - så det argument holder ikke... desuden er netop dette
MSI kort også ret fedt! Een af mine kammerater har et sådant...

Men se lige under AGP. Der står x2 / x4 / x8
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577988

Se evt. yderligere info:
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V9280%20TD

--
Martin K

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-03 14:55

det ser jo godt ud :) men hvis der er nogle der kan komme med flere kort er
det jo også værd at se efter... evt. nogle billigere der kan måle sig med
noget godt noget... :)
jeg har hørt at dette skulle være et kanon kort til pengene:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017903
men bare bliv ved med at komme med nogle kort... :)

Fra : Joe Sandøe

Dato : 09-06-03 21:35

"Martin Sørensen" <mts@agurk.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017903
> men bare bliv ved med at komme med nogle kort... :)

Tjaeeh du skriver jo ikke hvilken maskine du skal sætte det i, samt hvad du
bruger computeren til.
Og så kan det jo være noget svært at komme med gode forslag, når vi ikke
kender dine krav...
Altså: billetkvalitet, 3D afvikling, lydniveau, overclokkingspotentiale, TV
ind/out osv.

VH Joe - der syntes at der er kommet gode forslag frem.