HJÆLP til newbie (8210)
Fra : Steen Clausen

Dato : 05-06-03 10:30

Jeg har lige fået en 8210 til at virke (var smidt ud pga displayfejlen)
Jeg har så bestilt Telmore og sætter så SIM-kortet i.
Den spørger herefter om en PIN-kode som jeg så indtaster og her kommer det
jeg ikke forstår???
Den skriver "Kun nødopkald tilladt" ligemeget hvilken PIN-kode jeg skriver
og derefter kommer den til samme skærm igen, hvor den spørger efter
Pin-kode.
Jeg har fået bekræftet koden hos telmore og har prøvet SIM-kortet i en anden
tlf...hvor det hele virker.
Dvs det må være min 8210 der ikke har det så godt?
Kan det betale sig at få lavet?

Mvh Steen Clausen

Fra : Janus Olsen

Dato : 05-06-03 10:38

Steen Clausen wrote:
> [...]
> en anden tlf...hvor det hele virker.
> Dvs det må være min 8210 der ikke har det så godt?

Hej Steen
husker du at trykke på ok og ikke den grønne knap. Har før prøvet en der
gjorde det samme, og ikke kunne forstå hvorfor den ikke virkede.
MVH Janus Olsen

Fra : Steen Clausen

Dato : 05-06-03 10:44

> Hej Steen
> husker du at trykke på ok og ikke den grønne knap. Har før prøvet en der
> gjorde det samme, og ikke kunne forstå hvorfor den ikke virkede.
> MVH Janus Olsen

Weee den virker jooo....haha mange tak, blev helt glad nu...mange tak

høhø lidt dum fejl, man bliiver jo helt rød om ørerne.

Mvh Steen Clausen