TELIA - ÆV BÆV - SMS langsom, GPRS virker ~
Fra : J

Dato : 04-06-03 23:55

Det er sgu også sjovt at man ikke kan få GPRS til at virke på en nylig købt
T310 med Xpress - den automatiske opsætning via SMS virker ikke - den siger
noget med forkert APN-nummer!!?? - og Telia skulle iflg. andet indlæg have
erkendt dette problem? (jeg har end ikke fået en bekræftigelse på at Telia
har modtaget min forespørgel desangående æv bæv Telia).
Ligeliedes er Telia hjemmesider da ved at gå helt i knæ!! hvis man er så
helidig så tager det "kun 1 time at tilgå teliamobils hjemmeside hvor
metoden til opsætning af Wap/gprs står beskrevet - æv bæv - Telia suger

Jeg har også bemærket at SMS'er er ekstremt langsomt om at komme frem
>5minutter...

KÆRE TELIA - FÅ SÅ DREJET PÅ DET HÅNDSVING OG FÅR I DET MINDSTE OPDATERET
JERES DRIFTSTATUS MED NY STATUS OG IKKE NOGET GAMMELT OM AT I HAR HAFT LAGT
HELE FASTNETTET NED TIDLIGERE,- DET BEHØVER I IKKE PRALE MED LÆNGERE (ja,
jeg har også Telia fastnet og Telia Stofanet - man fatter det ikke, men man
har jo selv redt - TDC here i come ...

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 08:41

> [...]
>jeg har også Telia fastnet og Telia Stofanet - man fatter det ikke, men man

Jeg har lige prøvet diverse sider hos Telia sms mms wap opsætning, ingen af
dem var mere end 1 sekund om at loade, så prøv igen....

050603 kl 9:30

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 09:38

<wer> skrev i en meddelelse news:3edef39c.57219984@dtext.news.tele.dk...

> [...]
af
> dem var mere end 1 sekund om at loade, så prøv igen....

Jeg har ingen problemer oplevet med Telias sider men ganske som dig virker
mit Wap og Gprs via min T310 ik. Og ifølge dem var er det
en fejl hos dem. De ville ringe tilbage. Vi får at se. Ellers ryger mit
Telmore kort fra min 3310 sq over i!

Venligst

Fra : Dennis Nimand

Dato : 05-06-03 16:08

> Jeg har ingen problemer oplevet med Telias sider men ganske som dig virker
> mit Wap og Gprs via min T310 ik.

Havde samme tlf og abon. indtil for 1 dag siden og mit wap/gprs har virket
uden problemer.

/Dennis Nimand

Fra : poet

Dato : 27-07-03 12:30

"J" skrev d. 04-06-03 23:55 dette indlæg :
> [...]

(ja,
> jeg har også Telia fastnet og Telia Stofanet - man fatter det ikke,

jeg har selv en t310 med det samme problem... det kan løses ved at du
tjekker din software vetion ved at gå til højre trykke på * gå 2 gange
til venstre og trykke * og så en gang til venstre og trykke * og så
under serviceinfo og SW-oplysninger... den nyeste software version
hedder R3B003 og den kan bruge wap. hvis din version ikke er den
tidlignævnte så skal din tlf software opdateres og det gør din
forhandler samtidig med at han unlocker den just dont say it to
anybody så prøv at sende din tlf til rep så burde det virker...
håber det hjælper..

http://www.kandu.dk/