Suzuki street magic: TUN/ETC
Fra : Tobias

Dato : 04-06-03 20:14

Eftersom strisserne lige have taget mig på min ssm er jeg kun mere ivrig for
at få de tunet igen!
Men jeg har ikke den store forstand på tun etc!

så lige et par spørgsmål, jeg håber der er nogen der gider give mig lidt
svar på dem ;)

-Hvis skiven er fjernet, er det så ligemeget hvad udstødning jeg har på, mht
farten!
-Jeg har set forskellige cylinder kits rundt omkring. alt som kan yde fra
8-17heste, men hvor hurtigt kører 8/17 heste i topfart ;)
-de indbeholdte min udstødning, er der nogle tips jeg kan bruge nu jeg skal
have fat i et nyt (har orig udst. bare uden lydpot)
80-90km/t er længe nok for mig faktisk... og i såfald af panzerne tar mig
igen, skulle jeg ik have brugt for mange penge på det.
Men bare smid lidt forslag!

på forhånd tak!
Tobias

Fra : Anders Jensen

Dato : 04-06-03 22:27

Hold dig til 30. Og hvis du ikke har det større begreb om motorens
konstruktion ville jeg lade en fagmand gøre noget ved den hvis du endelig
skal.

MVH Anders

Fra : Tobias

Dato : 05-06-03 12:05

Jeg mener bestemt jeg sagde jeg ikke havde forstand på tun, cylinder ertc
ved jeg sgu en del om...
Jeg mente bare jeg f.eks. ikke vidste hvor meget hurtigere jeg blev med en
ny cylinder der kunne yde f.eks. op till 17hk...?
Kan godt se de gode i at nogle burde holde sig til 30, da der sgu findes nok
spassere som skal spille smart, eller bare er for dumme til den slags!

Fra : Tobias

Dato : 06-06-03 20:10

PLZ! skal til at kunne køre igen inden for det næste stykke tid!

vh Tubs

Fra : Basse123

Dato : 08-06-03 22:01

"Tobias" skrev d. 06-06-03 20:10 dette indlæg :
> PLZ! skal til at kunne køre igen inden for det næste stykke tid!
>
> vh Tubs
>
> Køb et Polini sport 47mm kit til 849,- hos scooter-shoppen.dk. Og en
potte hos west-import til 249,-. Så burde den rende de 80-90 stykker....

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Lund

Dato : 09-06-03 10:26

Basse123 skrev:

> potte hos west-import til 249,-.

Hva er det for en potte?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Basse123

Dato : 15-06-03 19:19

"Henning Lund" skrev d. 09-06-03 10:26 dette indlæg :

> Hva er det for en potte?
>
> -- Det er bare en Racing potte. Tror ik den gir noget særligt men sæt
den på original udstødnigen og fjern begrænsningerne i den. Sæt så
polini sport cylle på og så render den vel de der 80-90 stykker. Min
kammerat har en ssm med powerfilter, indsugningsforstærker og fjernet
skiven og den kører næsten 70.

Fra : Freeman^

Dato : 19-06-03 01:22

Hehe, burde næsten tude over høre jer lege smarte..

Du får ALDRIG 17 HK på baghulet, eller tappen for den sags skyld på en
Morini motor!

Køb et Polini sport som sagt, så er den fin hurtig i optrækket! Hvis du vil
have topfart skal du have gearing, standard gearingen på SSM er meget lav,
så den går ikke en dag over 75km/t uden gearing.. Det er ikke set endnu
ihvertfald..