Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Tele2 skal man så taste 1001 først
Fra : Henry

Dato : 04-06-03 18:35

Hvis man overflytter sit fastnet til tele2 skal man så altid taste 1001
først eller foregår det automatisk .

Mvh
Henry

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-03 18:39

"Henry" <henry@post5.tele.dk> wrote in message
> Hvis man overflytter sit fastnet til tele2 skal man så altid taste 1001
> først eller foregår det automatisk .

Når man flytter sin abonnement, så sker det selvfølgelig automatisk.. Man
kan også have abonnementet hos et andet selvskab, og få "automatisk forvalg"
som vil sige at 1001 tastes automatisk.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-06-03 19:47

Bjarke Hansen skrev:

>Når man flytter sin abonnement, så sker det selvfølgelig automatisk.. Man
>kan også have abonnementet hos et andet selvskab, og få "automatisk forvalg"
>som vil sige at 1001 tastes automatisk.

En 3. mulighed er, at man tilmelder sig, og taster 1001 selv, når man
vil benytte Tele2.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Henry

Dato : 04-06-03 20:21

> Når man flytter sin abonnement, så sker det selvfølgelig automatisk..

Det havde jeg også forestillet mig jeg ville bare lige være helt sikker
inden jeg flytter over.

Tak for svar