Rigtige MC´er skider på dårligt vejr
Fra : ole

Dato : 28-03-01 17:38

Så ses vi morgen på Nørrebrogade

Hilsen
Ole
www.wolfstein-mc.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-03-01 19:21

"ole" <om@ifom.dk> skrev i en meddelelse
news:99t3vi$2s6l$1@news.cybercity.dk...
> Så ses vi morgen på Nørrebrogade

Det kan du æde din gamle faldhat på....

Måske man skulle skifte køredragten ud med sin våddragt ?

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-03-01 21:29

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "ole" <om@ifom.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det kan du æde din gamle faldhat på....
>
> Måske man skulle skifte køredragten ud med sin våddragt ?

> [...]
U bet vi sez på Nørrebrogade... ( gad vide hvor mange der kommer ???)

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : Jesper Stampe

Dato : 28-03-01 22:24

Hørt - men det minder mig om et mærke jeg så i baggrunden af en bil jeg
kørte bagved engang i øsende regnvejr på Vesterbrogade (Københavnstrup):

"Kun fattigrøve kører mc i regnvejr"

Tja .... i så fald er jeg en fattigrøv. Men der er sgu' kun fordi
skatteministeren ta'r alle mine penge.

ole <om@ifom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99t3vi$2s6l$1@news.cybercity.dk...

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-03-01 23:58

Jesper Stampe <stampe@post.tele.dk> skrev i en
> [...]
>
> "Kun fattigrøve kører mc i regnvejr"
>
> Tja .... i så fald er jeg en fattigrøv. Men der er sgu' kun fordi

En af vores bekendte, kom for et par år siden, stor grinende, og fortalte at
han havde set en motorcyklist,
med en fluorcerende regndragt, hvorpå at der på ryggen var trykt "
LORTEVEJR"

--
Hilsen
Dennis Pedersen