TDC mail og kalender.
Fra : Fischer

Dato : 04-06-03 08:26

Er der kun mig der har problemer med denne for tiden?
Når jeg vil lægge nogen af mine kontaktpersoner i en gruppe, bliver jeg
logget af.
Hvis nogen lige vil teste, vil jeg blive glad ....

*Fischer

Fra : Christian Poulsen

Dato : 04-06-03 09:55

> Er der kun mig der har problemer med denne for tiden? Når jeg vil lægge
> nogen af mine kontaktpersoner i en gruppe, bliver jeg logget af.
> Hvis nogen lige vil teste, vil jeg blive glad ....

Virker fint her.

Fra : Fischer

Dato : 04-06-03 10:15

> Virker fint her.

Sgi' da osse, for dælan ..... !
Det var da mærkeligt.
Så snart jeg går ind og redigerer mine grupper og vil redigerer hvilke
kontaktpersoner der er i den, så popper der et vindue op skriver: Du er
blevet logget af TDC Mobil.

Har prøvet med 2 forskellige mobilnumre på både IE5.50 og IE6.

*Fischer

Fra : Christian Poulsen

Dato : 04-06-03 13:40

> Så snart jeg går ind og redigerer mine grupper og vil redigerer hvilke
> kontaktpersoner der er i den, så popper der et vindue op skriver: Du er
> blevet logget af TDC Mobil.

Korrekt!

Så virker det heller ikke her. Jeg oprettede lige for sjov en gruppe, og
prøvede at tilføje en kontaktperson. Så kommer den ganske rigtigt med et
popup-vindue, hvori der står jeg er blevet logget af.