Onanifrekvens
Fra : Thomas

Dato : 04-06-03 07:22

Da jeg gik i folkeskolen havde jeg en klassekammerat, Brian, der
frimodigt påstod, at han sagtens kunne onanere fem gange om dagen.

Jeg forsøgte ihærdigt at nå op på siden af ham, men efter den tredje
tur orkede jeg ikke mere.

Hvad er jeres egen onanifrekvens?

VH

Thomas

Fra : l_overgaard

Dato : 04-06-03 10:38

Det er jo forskelligt fra person til person.
Når jeg selv er i mit "S", så kan jeg spille den af 8-10 gange på en
dag.
Dog ikke lige efter hinanden men spredt over en dag.
Det er selvsagt ikke meget der kommer ud den sidste gang.
Men naturligt for en viril fyr, er vel ca. 3 gange dagligt.

MVH. Lars

http://www.kandu.dk/

Fra : christian

Dato : 07-06-03 00:48

Lidt forskelligt

Men 2-3 gange om dagen ligger det for mig

Om morgen inden jeg går i bad, lige når jeg kommer hjem fra arbejde og
tilsidst inden jeg skal sove. Jeg slapper så godt bagefter.

Før i tiden inden jeg skulle til eksamen og så den lidt slemme - Før et mega
vigtig møde kan jeg også godt finde på at hmm... tage en spiller og en
lyn-bad.

chr

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-03 05:34

"christian" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> [...]
mega
> vigtig møde kan jeg også godt finde på at hmm... tage en spiller og en

Mon ikke trediegangs-onani(samme døgn) er så langvarig at pulsen kommer op,
hvor det kan konkurere med jogging som hjertegavnlig motion. Jeg er dog
aldrig blevet så svedig, at bad behøvedes.

Hvis man har håb om at skulle lave børn en dag - mon så hyppig onani gør
gavn mht sædkvalitet.?
Man skulle tro at hyppig udtømning af prostata, sædblærer og bitestikler får
dem til at oppe sig og øge produktionen så man kan udføre befrugtningsforsøg
på befrugtningsforsøg i ægløsningsdagene og øge chancen for graviditet.
Læger har vist ikke forsket i det, men lyder det ikke som bondefornuft?

Ihvertfald bør de anbefale onani for kondiens skyld.

"Der gror ikke mos på en rullesten"

Nogle mænd taber gejsten med alderen. Nogle er lige så interesseret og
duelige som 60-årige som som 20-årige. Gad vide om man løber hornene af sig
ved selvtilfredsstillelse men den hæmmede bevarer sulten. Her tror jeg
omvendt - at hvis en arbejdsom mun vil glemme alt om det frække, så skal det
totalfortrænges og lysten gør hen, evt i forbindelse med at organ-kompetence
degenererer. Evt man slår ind på ord-onani, som dette jo er et eksempel

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-03 13:23

In article <3ee12869$0$13153$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nuclear75@hotmail.com says...
> Lidt forskelligt
>
> Men 2-3 gange om dagen ligger det for mig

Det var dog utrolig så meget gang der er i jer.... 2-3 gange om måneden
vil jeg mene det er for mig...

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 09-06-03 14:36

Jeg spiller den af 1-3 gange om dagen. Nogle gange om morgenen, nogle gange
på mit arbejde, næsten altid om aftenen

Mvh.
Morten G. Nielsen
(Fjer det store dyr i emailadressen ved direkte svar)

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-03 11:20

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> frimodigt påstod, at han sagtens kunne onanere fem gange om dagen.
>
> Jeg forsøgte ihærdigt at nå op på siden af ham, men efter den tredje

Jeg skal også ha en gøb i ryggen hvis over 3/døgn - eller nogle gode
pornofilm

En amerikansk turist på Sicilien kørte i sit dollarsgrin ad en øde vej og
pludselig stod en bandit med pistol og sagde hop ud af bilen

Onaner, lyd ordren, der fulgtes
Onaner igen, lød det så, og den forskræmte turist turde ikke andet.
Og en tredie gang, hvilket tog lang tid, men en grå dråbe kom de frem
hvorefter banditten råbte efter sin søster der gemte sig bag buskadset

"Så kan du godt køre hendeher til byen" en Gina Lolobrigida type som ku
svære svær at holde fingrene fra, hvis ikke sædblærespænding absolut i bund

FOLK PRALER - lissom løgne om at kondomer brister - de ved at der kan ikke
forlanges bevidnet kontrol, så patologisk misinformation får hele armen,
lissom da nogle tusinde jødehenrettelser blev til 6 mio holocaust.

Fra : ¤

Dato : 04-06-03 16:04

de ved at der kan ikke
>forlanges bevidnet kontrol, så patologisk misinformation får hele armen,
>lissom da nogle tusinde jødehenrettelser blev til 6 mio holocaust.

Du er da en kæmpeidiot.
Ja jeg skammer mig lidt over at debattere på denne måde, men jeg måtte
give udtryk for min harme.
Jeg gider forøvrigt ikke debattere med dig, idet jeg anser det for
nytteløst. Du behøver derfor ikke at svare på dette indlæg

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-03 16:44

"¤" <¤@image.dk> wrote in message
> de ved at der kan ikke
> >

> Du er da en kæmpeidiot.

Hvis man mener at fundats ikke er adlydt hvis man associerer frit og bringer
beslægtede emner på tale, så er jeg en anelse anarkistisk.

Men idiotisk betyder lav intelligens - tror du ikke at du har valgt et
forkert ord) Hvad mener du, dybest set?

Læser du hele indlægget og dets hovedpointe om hvordan løgn opstår, så er
mit sidespor meget relevant.
Er der nogen der har tabu eller fobi mod visse spørgsmål her?

Fra : Innocent Bystander

Dato : 05-06-03 00:35

jeg har længe vidst at det kniber for dig at resonere, men at det osse
kniber med talmagien var jeg ikke klar over.
hvordan kan 6 mio mennesker give or take et par hundrede ellers blive til
nogle tusinde.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-03 05:00

"Innocent Bystander" <phallus@2die4.com> wrote in message
> [...]
> kniber med talmagien var jeg ikke klar over.
> hvordan kan 6 mio mennesker give or take et par hundrede ellers blive til

Magi kalder du de 6000000?

Der er navnelister for 80000 kz-døde.
Formodentlig døde over 95% af dem naturligt.
Hvordan ræsonerer DU?
Oftest har folk en holdning fordi de kan lide at hade nazismen som
fjendebillede så de tror blindt på propagandaen.
Jeg er åben og nysgerrig og siden du vælger lidt OT, så lad os bare
fortsætte hvis du har forstået noget.

Spekulationer er relevante når man ser at alt om kondombrud nok er løgn, for
ingen kan bevise - selv når gode væddemål foreslås.
At gaskamre brugtes til mennesker er heller ikke bevist - kun usikkert
bevidnet.
1-2% kondombrud påstås af læger - som digter - så mon ikke meget er digt?

Fra : Paul

Dato : 04-06-03 12:40

Thomas skrev i meddelelsen ...
> [...]
>frimodigt påstod, at han sagtens kunne onanere fem gange om dagen.
>
>Jeg forsøgte ihærdigt at nå op på siden af ham, men efter den tredje

Det er meget forskelligt.

Jeg fatter ikke hvordan mænd kan onanere og få udløsning mere end et par
gange om dagen, hver dag. For mig lyder det som noget sludder.
Under normale omstændigheder er jeg så udmattet efter arbejde, at jeg ikke
orker at tænke på sex.
Når jeg endelig har noget overskud til lidt onani, så kan jeg med absolut
nydelse onanere én gang om dagen. Når jeg har fri fra arbejde kan det være
to eller tre gange om dagen, men ikke hver dag, da jeg simpelthen bliver alt
for træt til yderligere fysiske udfoldelser.

Når jeg onanerer, så kan jeg til gengæld gøre det i timevis, med varierende
styrke samt stop inden udløsning. På den måde akkumuleres en ordentlig klat
når jeg endelig slipper udløsningen fri.

Fra : Aston Villadsen

Dato : 10-06-03 13:37

On Wed, 4 Jun 2003 13:39:47 +0200, "Paul"
<nonewhatsoever@dontbother.com> wrote:

> [...]
>gange om dagen, hver dag. For mig lyder det som noget sludder.
>Under normale omstændigheder er jeg så udmattet efter arbejde, at jeg ikke

Hvad er dit arbejde? Nu er det vel ikke noget med nogle film? :)

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 10-06-03 13:52

Aston Villadsen <aston@villadsen.com> skrev:

>Hvad er dit arbejde? Nu er det vel
>ikke noget med nogle film? :)

Hvad tænker du på Morten Korch film :)

Fra : A.Barney

Dato : 04-06-03 13:26

Thomas wrote:
> Da jeg gik i folkeskolen havde jeg en klassekammerat, Brian, der
> frimodigt påstod, at han sagtens kunne onanere fem gange om dagen.

I skolen havde jeg en kammerat, hvis frekvens lå på 4-6 gange om dagen.
Hvis vi var sammen efter skoletid kunne han nemt gøre det 4 gange fra
skoletids slut til vi skiltes ved spisetid om aftenen. Jeg kunne som
regel klare to.

> Hvad er jeres egen onanifrekvens?

Nu hvor jeg har passeret 50 er den 3-5 gange om ugen.

Andreas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-06-03 16:37

On 3 Jun 2003 23:22:01 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> [...]
>frimodigt påstod, at han sagtens kunne onanere fem gange om dagen.
>
>Jeg forsøgte ihærdigt at nå op på siden af ham, men efter den tredje

Nahh det kommer an på omstændighederne men 5 gange om ugen vil jeg
sige....

men da jeg var ynger og havde tømmermænd så ku jeg sgu fint over 5
gange om dagen !
Mv.
Bo MM
--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤

Fra : Thomas

Dato : 11-06-03 18:50

Bruger I porno når I spiller pik, eller kan I bare få den stiv uden at
kigge på nogen piger?

VH

Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-06-03 19:30

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Bruger I porno når I spiller pik, eller kan I bare få den stiv uden at
> kigge på nogen piger?

Personligt har jeg ikke brug for porno, men det betyder ikke at jeg aldrig
bruger porno.

Så ja, jeg kan få den stiv uden at kigge på piger (eller drenge).

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-06-03 20:42

[Thomas | 11 Jun 2003 10:49:38 -0700]

>Bruger I porno når I spiller pik, eller kan I bare få den stiv uden

Jeg kan sagtens bliver liderlig og få erektion uden porno, men under
onani er en god historie eller nogle billeder/film helt klart en fordel
for mig.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 12-06-03 23:46

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> Jeg kan sagtens bliver liderlig og få erektion uden porno, men under
> onani er en god historie eller nogle billeder/film helt klart en fordel
> [...]

Erektion er en naturlig ting, som slet ikke behøver sekuel opstemning.
Faktisk "tester" kroppen et par gange i døgnet - nogen taler om "morgen
jern" =)

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Jeg, racist. Iøvrigt mener jeg at topskatten bør afskaffes.

Fra : Thomas

Dato : 13-06-03 20:26

> Jeg kan sagtens bliver liderlig og få erektion uden porno, men under
> onani er en god historie eller nogle billeder/film helt klart en fordel
> for mig.

Hvis jeg skal have det rigtig hyggeligt, så sætter jeg en af mine
videoer med Dina Jewel i maskinen, og så kan jeg godt onanere en
tre-fire gange i den halvanden time filmen varer.

Den første gang er den vildeste, hvor man kører den op og holder igen
nogle gange, inden man får en voldsom orgasme.

Så kommer der en lille tomhedsfølelse, men filmen kører videre og
snart kan jeg spille den af med cirka et kvarter til tyve minutters
mellemrum.

Jeg foretrækker absolut Dina Jewel, og ja - jeg fantaserer
selvfølgelig om at jeg knepper hende og at hun sutter min pik.

Til sidst udtømmer jeg mig selvfølgelig i munden og på ansigtet af
hende.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 12:41

> [...]
> selvfølgelig om at jeg knepper hende og at hun sutter min pik.
>
> Til sidst udtømmer jeg mig selvfølgelig i munden og på ansigtet af

Blondinen i den nye Toyota Corolla-reklame, hvor de kører ræs i
skoven, har en forbløffende lighed med Dina Jewel.

Hende her taler godt nok jysk, og Dina Jewel er fra Valby, men det kan
jo bare være en stemme, der er lagt hen over:

VH

Thomas

Fra : Peter Jørgensen

Dato : 18-06-03 20:14

Hvordan kan du komme op til fire gange på halvanden time?? Bruger du en
bestemt onani-teknik? Og hvor gør du af alt dit "afkom" ?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-06-03 21:43

[Peter Jørgensen | Wed, 18 Jun 2003 21:14:23 +0200]

>Hvordan kan du komme op til fire gange på halvanden time??

Hvis man er tændt og har en aktiv sexlyst (og tiden til det), kan jeg
også sagtens finde på det :)

>Bruger du en bestemt onani-teknik?
Nix.

> Og hvor gør du af alt dit "afkom" ?

En håndklæde til formålet, er altid nemt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Peter Jørgensen

Dato : 18-06-03 20:16

Hvordan kan du komme op til fire gange på halvanden time?? Bruger du bestemt
onani-teknik på din pik? Hvad gør du så med alt dit "afkom"? Fire gange må
jo give en del

Fra : Thomas

Dato : 19-06-03 08:27

> Hvordan kan du komme op til fire gange på halvanden time?? Bruger du bestemt
> onani-teknik på din pik?

Hvis du havde set Dina Jewel ville du ikke behøve at spørge.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 19:29

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0306182327.5282fc48@posting.google.com>...

> Hvis du havde set Dina Jewel ville du ikke behøve at spørge.

I forlængelse af ovenstående, vil jeg foreslå dig, at du klikker dig
hen på hjemmesiden for Dina Jewel Fanklubben.

Den kan findes på: www.dinajewel.dk

Så vil du finde masser af dejlige billeder af hende.

Du skal ganske vist melde dig ind i fanklubben, men det er gratis, og
jeg kan roligt sige dig, at det er anstrengelserne værd.

Og det bliver ikke noget problem at få fire udløsninger på halvanden
time.

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-06-03 20:40

[Thomas | 3 Jun 2003 23:22:01 -0700]

>Da jeg gik i folkeskolen havde jeg en klassekammerat, Brian, der
>frimodigt påstod, at han sagtens kunne onanere fem gange om dagen.

Jeg havde troet på ham, men alligevel bedt ham om at bevise det

Selv tager jeg nok 1-2 gange om dagen når min kæreste ("mand") er
hjemme, og mere typisk 5-6 gange når jeg er alene hjemme.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk