Hvor store score chancer har man på nutide~
Fra : Christoffer Bock

Dato : 04-06-03 00:30

Fra : Christoffer Bock

Dato : 04-06-03 00:34

hehe.. jeg gør lige mit spørgsmål færdigt;)

jeg er ville lige høre med http://www.hot-date.dk om der er nogle der har
gode erfaringer med denne site?? den ligger ret højt på chart så der må være
noget om det?... skriv lige hvis der er nogle der kender bedre steder??..
Christoffer

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-03 12:42

In article <3edd304e$0$76110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
stof@sundbakken19.dk says...
> [...]
> noget om det?... skriv lige hvis der er nogle der kender bedre steder??..

Skrevet af "Christoffer Bock".

PerX slår op i domain navn databasen og ser at "hot-date.dk" er registret
af "Christoffer Christian Bock" pudsigt sammentræf, no?

Tsk tsk

Fra : Gorgeous

Dato : 05-06-03 07:56

"Christoffer Bock" <stof@sundbakken19.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> noget om det?... skriv lige hvis der er nogle der kender bedre steder??..

Registrant:

Handle: CCB10-DK
Navn: Christoffer Christian Bock
Adresse: Sundbakken 19
Postnr. & by: 5700 Svendborg
Land: Danmark
Telefon: +45 20851639
E-mail: Stof@konglui.dk

sjovt sammentræf.

Lad så for dælen være med at spamme din store %&¤&%¤&%¤