Paris - bus september
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 03-06-03 22:51

Hej!

Nogen som kan anbefale et busselskab som har rejser incl. hotel til Paris i
september.
Det ville være helt fint hvis det ikke er et selskab som "kracker" en uge
efter man har betalt rejsen

Venligst
H. Madsen

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 04-06-03 08:37

> [...]
>
> Venligst
> H. Madsen
>
> Du kan jo prøve expresruten.dk har været med dem 2 gange og begge gange
har det gået helt fint.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Pizzaman

Dato : 04-06-03 08:44

Med de priser der er på flybilletter til Paris p.t. (945,- kr. med
SAS) kunne jeg personligt ikke drømme om at tage med bus.

Det er iøvrigt nemt selv at finde og booke et hotel i Paris via
nettet.

Har du ikke mod på selv at gøre dette, så prøv at kontakt DSB
rejsebureau. De har nogle udemærkede og billige startpakker til
Paris med fly og to overnatninger. Ekstra overnatninger kan
tilkøbes til en særdeles overkommelig pris.

Pizzaman

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-06-03 17:22

Pizzaman wrote:
> [...]
> Paris med fly og to overnatninger. Ekstra overnatninger kan
> tilkøbes til en særdeles overkommelig pris.

Hmm det lyder indbydende jeg ser på det, tak for svaret....

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 04-06-03 20:04

Kan kun tilslutte mig dette. Med de priser der fortiden sælges flybiltter
fra Danmark til Paris for kunne jeg ikke drømme om at spilde tiden i en bus.
Hvis du bor i jylland så vær opmærksom på, at Mærsk Air også har gode priser
til Paris.

Henrik

Fra : Michael

Dato : 04-06-03 12:46

Kære H. Madsen !

Jeg har prøvet at rejse til Paris med bus, det gør jeg aldrig mere, det var
den mest rædselsfulde tur jeg nogensinde har haft, ikke mindst fordi der er
så lidt plads, at man er radbrækket i flere afdelingen inden man når frem.

Tag tog eller helst fly.

God tur, der er masser af billige hoteller i byernes by.

Hilsen fra
Ulla og Michaela
www.michulla.dk

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 04-06-03 20:39

Davs.

> Nogen som kan anbefale et busselskab som har rejser incl. hotel til Paris
> september.

Hvis jeg skal anbefale et busselskab der ikke lige går på røven, så er det
Dania Turist. De har mange ture og gode nye busser.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc