Vietcong vs. Raven Shield
Fra : ChrisStoffer

Dato : 03-06-03 22:35

Hej Mates

Jeg står og skal vælge mellem Vietcong og Raven Shield, men hvad for et skal
jeg vælge? Ud fra anmeldelserne inde på www.gamez.dk er det åbenlyse valg
Raven Shield da den har fået 9 ud af 10 i karrakter og Vietcong kun har fået
7. Men alligevel synes jeg at Vietcong er helt specielt og anderledes da det
handler om vietnam krigen, hvad der ikke er mange spil der gør. Hvad vil i
foreslå efter jeres egene erfaringer med spillene?

Mvh
Christian

Fra : kim

Dato : 03-06-03 23:08

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev
> Hvad vil i foreslå efter jeres egene erfaringer med spillene?

Jeg har begge og siger helt klart Vietcong.

Mvh Kim

Fra : Hagman

Dato : 03-06-03 23:24

Jeg synes også du skal vælge Vietcong.
....der er MEGET mere action i det spil :)

Hagman.

Fra : Jan Vagle

Dato : 03-06-03 23:36

ChrisStoffer wrote:
> [...]
> handler om vietnam krigen, hvad der ikke er mange spil der gør. Hvad vil i
> foreslå efter jeres egene erfaringer med spillene?

Raven.. period. (tried both)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Emil Jensen

Dato : 04-06-03 08:37

Købte Vietcong og solgte den ca 1 uge efter.

De første missioner gik man bare ude på det grønne (Vietnam-stemning kunne
ikke mærkes), og man fulgte en "bane", dvs der var ikke mulighed for at gå
hvor man ville.

Mvh

Emil

Fra : flemsus

Dato : 04-06-03 10:45

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> handler om vietnam krigen, hvad der ikke er mange spil der gør. Hvad vil i
> foreslå efter jeres egene erfaringer med spillene?

Der er en der har Vietcong til salg i markeds gruppen.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 04-06-03 18:42

Jeg ville helt klart vælge Vietcong (har begge spil). Der er meget mere
dybde og historie i dette spil. Godt nok er grafikken ikke den bedste men
spil oplevelsen er bedre end Raven Shield.
-Niels-

Fra : pizza

Dato : 05-06-03 23:02

Raven Shield 4 ever...findes der mon i VC en scene med ildkampe på en
parkeringsplads ved lufthavnen?