igen private optagelser og offentlighed
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-03 22:28

nu køre den jo om bankerne må eller ikke må optage fra derres fasader

vi har haft diskusionen nogen gange før , men aldrig fundet et svar på
hvor langt fra ens hovede dør man må sætte overvågnings kamera op ?

men man må men man skal bare skilte med det !

jeg sider lige og kikker på noget nyt sikkerhedes grej
http://www.trust.com/products/themes/babysafety/

men det kan jo både slåes til net og tv ....dne kan gengive i MØRKE
den er genial der er sensor ...

jeg vil ha skiftet de gamle ud også 4 af dem her b.la en på dør
spionen ud i mod gangen.

menjeg faldt så i snak med en af mine venner her til aftenhvis man nu
rent faktisk har indbrud hjemme i sit sommerhus foretning etc.

er det så noget til hindre for at man smider billeder fils stykker af
udåden op på weben til offentlieg beskuelse ...

normalt så skal man jo havde den andens samtygge for at genive
samtaler på bånd billed / lyd - men nu er det well de færeste tyver
der ligger et vesit kort ..... så hvis man nu smider det op på nettet

kan tyen så sagsøge en for at have offentlig gjort billeder af
vedkomne imens de begik røveri i ens hjem foretning sommerhus etc `?

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤

Fra : Ole

Dato : 03-06-03 22:59

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> nu køre den jo om bankerne må eller ikke må optage fra derres fasader
>
> vi har haft diskusionen nogen gange før , men aldrig fundet et svar på
> hvor langt fra ens hovede dør man må sætte overvågnings kamera op ?

Hvad med at "køre" indlægget gennem ABC-Stavekontrollen her værktøjslinien ovenover ?

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 03-06-03 23:28

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at "køre" indlægget gennem ABC-Stavekontrollen her værktøjslinien
ovenover ?

Kender du det gamle ordsporg der hedder noget "Hvis du ikke kan sige noget
pænt, så ti stille"
*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-03 23:54

On Tue, 3 Jun 2003 23:59:24 +0200, "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote:

>Hvad med at "køre" indlægget gennem ABC-Stavekontrollen her værktøjslinien ovenover ?

tjaa du skulle måske prøbve at kikke lidt på fundassen og de genrealle
retnings linjer for brug news .... jeg må indrømme jeg har lidt svært
ved at se hvem din ud byder er : postmaster@kmd.dk ???
http://kmd.dk/ er det en udbyder ?

men sunsite er nu som tommelfinger regl ikke så glade for at man
flammer andre skribenter poster OT osv.

jeg skal selvføligt ikke kunne sige om , at anden om anden skribents
restavnings evner eller mangel på samme - forekommer dig topick i
dk.videnskab.jura - hvis du spørger BW vil han angiveligt sige ja

men efter som du enten er
1.) dårligt begavet
2.) ny på usnet

og vi lader tvilen komme dig til gide så tilad mig at anbefale dig at
ta en tur rundt på :
først : http://usenet.dk/info/

også læs lidt om denne gruppe i

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

bedste hilsner
Bo M Mogensen

fut :dk.admin.netikette

( det vil sige hvis du svare på dette indlæg så går dit svar i denne
gruppe - med mindre du selvfølig fjerner fut )

Fra : Fam. Rasmussen

Dato : 04-06-03 08:08

> [...]
>
> kan tyen så sagsøge en for at have offentlig gjort billeder af
> vedkomne imens de begik røveri i ens hjem foretning sommerhus etc `?

Nu er jeg ikke expert på området, men hvis tyven sagsøger dig har han vel
også lidt indrømmet at det er ham/hende på billedet ?

Så må man jo bare finde ud af hvad det kan koste at krænke tyven, og så
vudere om det kan betale sig.

Kenneth

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-06-03 16:34

On Wed, 4 Jun 2003 09:08:03 +0200, "Fam. Rasmussen" <hnr@hudii.dk>
wrote:

>Nu er jeg ikke expert på området, men hvis tyven sagsøger dig har han vel
>også lidt indrømmet at det er ham/hende på billedet ?

ja dte kan jo være svært at løbe fra hvis man er gengivet på 123 jpg
fra 4 forskelige vinkeler

>Så må man jo bare finde ud af hvad det kan koste at krænke tyven, og så
>vudere om det kan betale sig.

Nahh om ikke andet den fornøjelse jeg vil få ud af det vil kunne dægge
det meste men spørgsmålet er egentligt om det er forbudt at filme
og publicere billeder af et indbrud - normalt kan man jo publicere
hvad man vil når ... det er med dem der bliver taget billeder af er
indforstået ... men nu er der jo ikke mange tyve der lægger visit kort
hvorfor det kan være svært at få et samtygge ...
Mv.
Bo M Mogensen