schneider telefonsvarer
Fra : Michael

Dato : 03-06-03 22:00

Er der nogen der kender modellen på denne telefonsvarer (se billede via link
nedenunder)? Jeg vil gerne have en brugervejledning, eller et link til
download, eller evt bare vide hvordan man indstiller dato og klokkeslæt på
den!

mvh

Michael

Fra : Tommy Jo

Dato : 03-06-03 22:11

"Michael" <spinksergud@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> nedenunder)? Jeg vil gerne have en brugervejledning, eller et link til
> download, eller evt bare vide hvordan man indstiller dato og klokkeslæt på

Hej Michael

1. Tryk w ned indtil du hører et langt "bip"
2. Tryk v og afvent "bip,bip"
Højttaleren indstilles nu automatisk pa styrke 2, og tiden oplæses.
Det er en god ide, at trykke PLAY en gang imellem for at checke klokken.
Følgende knapper justerer tiden:
w = Justerer tiden ned
v = Justerer tiden op
REC = Indstiller timer
MEMO = Indstiller minutter
ON/OFF = Indstiller dag ( Man, Tir, osv.)
PLAY = Fortæller klokken
STOP = Gemmer dine indstillinger
Nar du har trykket pa STOP er valget lagret.

--
Mange hilsner
Tommy

Fra : Michael

Dato : 04-06-03 00:03

"Tommy Jo" <i@tommyjo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> PLAY = Fortæller klokken
> STOP = Gemmer dine indstillinger
> Nar du har trykket pa STOP er valget lagret.

Hej igen!

Jeg kunne ikke rigtig få din vejledning til at virke, men efter at have
prøvet næsten alle tastekombinationer fandt jeg ud af at jeg skulle
trykke lang tid på ON/OFF og dernæst PLAY. Men ellers passer din vejledning
godt nok.

Tak for hjælpen

Michael

PS Du ved vel ikke hvad modellen hedder??

Fra : Tommy Jo

Dato : 04-06-03 20:43

> PS Du ved vel ikke hvad modellen hedder??

JJ1002 - jeg har en brugsforvirring - men desværre kun på papir.

--
Mange hilsner
Tommy