Nitroxfyldning i østjylland (Århus)
Fra : Poul Kaasing

Dato : 03-06-03 20:52

Hej

Er der nogen her i gruppen der kender et godt sted omkring Århus, til
fyldning af Nitrox?

/Poul

Fra : Thomaz

Dato : 03-06-03 20:56

Aquatic Marine, Århus. www.aquatic.dk

MVH
Thomas

Fra : Poul Kaasing

Dato : 03-06-03 21:26

Lige netop Aquatic Marine og Søsport kan jeg ikke bruge, AM har lang
leveringstid, og søsport er meget selektiv med hvem de laver gas til, de
fleste omkring Århus kender sikkert André, og så behøves jeg vel ikke skrive
mere.
Er der nogen der kender andre steder end de to???

Fra : Ole Martin Pedersen

Dato : 04-06-03 13:58

Poul Kaasing wrote:
> [...]
> ikke skrive mere.
> Er der nogen der kender andre steder end de to???

Jeg har ikke ANELSE hvem du eller "André" er, men hvis Søsport nekter å
fylle til ham, burde det da ikke ringe en liten bjelle, og spørsmålet
"hvorfor" dukke opp?

--
Ole Martin Pedersen

Fra : lars thomsen

Dato : 07-06-03 11:32

Som udgangspkt. vil jeg da også sige at hvis Andre har næget at fylde nirox
til dig er det nok fordi du ikke har et certifikat. Hvis du ikke har det
skal se og få taget et kursus, istedet for at rende rundt og rakke folk ned
der er seriøse. Det kunne jo godt lugte lidt af du ikke har et certifikat da
du ikke kan bruge etablerede dykkercentre?
mvh

LarsThomsen

Fra : lars thomsen

Dato : 03-06-03 21:14

Hej Søsport Silkeborgvej i Åbyhøj er de billigste bedste og mest erfarne:
Han havde nitrox længe før alle de andre

MVH

Lars