RE: CD + DVD online butikker
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-06-03 19:58

Der er en Max, der har efterlyst nogle adresser til online CD / DVD
butikker.
Men da jeg fik en fejl på mail adressen sender jeg denne vej.

www.cdon.com har handlet her for nyligt - det gik smertefrit

www.dvdon.com har dog ikke handlet her.

www.cdskiven.dk har dog ikke handlet her.

Hilsen Martin

Fra : Kim Petersen

Dato : 03-06-03 21:23

> www.cdon.com har handlet her for nyligt - det gik smertefrit

Har det meste, men leveringen kan være lidt langsom, en uges tid eller lidt
mere. Tidligere (for et par år siden) var det værre, men det lader til at de
har fået styr på det nu, ellers ingen problemer.

> www.dvdon.com har dog ikke handlet her.

Jeg KAN bare ikke få mig selv til at købe dvd'ere med svensk cover når jeg
kan købe dem til ca. samme pris hos www.dvdoo.com eller www.dvdpusheren.dk.
Sidstnævnte sender endda portofrit. Leveringstiderne begge steder plejer at
være fornuftige, og jeg har ikke haft nogen som helst problemer med dem.
DVD-On er for i øvrigt dvd-udgaven af CD-On.

> www.cdskiven.dk har dog ikke handlet her.

Leverer ganske hurtigt, som regel indenfor 2 døgn. Har aldrig oplevet
problemer, har handlet der ca. 30-40 gange.

www.axelmusic.dk er der vist også mange der benytter sig af med success.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 04-06-03 00:20

"Kim Petersen" <kems@cool.dk> skrev i en meddelelse :
> www.axelmusic.dk er der vist også mange der benytter sig af med success.

Axel Music er ganske udmærkede. Intet at klage over dér.

Tør man handle internationalt, skal www.cd-wow.com anbefales. De sender
portofrit til hele verden og de har godt nok nogle lækre priser!

Mvh
Mads

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-06-03 00:27

Mads Holmsgaard Eriksen wrote:

> Axel Music er ganske udmærkede. Intet at klage over dér.
>
> Tør man handle internationalt, skal www.cd-wow.com anbefales. De sender
> portofrit til hele verden og de har godt nok nogle lækre priser!

Helt enig! De har desværre bare ikke så stort et udvalg...

/David

Fra : Lars Rindsig

Dato : 04-06-03 00:38

> Axel Music er ganske udmærkede. Intet at klage over dér.

Jeg har aldrig købt noget hos dem, og kender kun afdelingen på
hovedbanegården, men hvis det er den samme standard i de øvrigt
butikker, har de ingenting, der er værd at købe, og alting er ekstremt dyrt.

Jeg har søgt lidt på axelmusik.dk (som er elendgt lavet), og havde ikke
held med at finde ret meget - fx var det eneste Bbob Dylan, jeg kunne
finde, den nye 1975-koncert, og jeg fik tilsvarende tynde søgeresultater
ved flere andre kunstnere. Til gengæld var der 15 hits, da jeg søgte
på Britney Spears. Dér gider jeg ikke handle!

Lars

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-06-03 00:47

Lars Rindsig wrote:

> [...]
> ved flere andre kunstnere. Til gengæld var der 15 hits, da jeg søgte på
> Britney Spears. Dér gider jeg ikke handle!

Axel Music har mange meget billige DVD'er pga. deres Club Raccoon.
Gennem denne er der nok også ret billige CD'er.

/David

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 04-06-03 12:01

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse :

> Axel Music har mange meget billige DVD'er pga. deres Club Raccoon.
> Gennem denne er der nok også ret billige CD'er.

Præcis. Jeg købte en Limited Edition af Norah Jones' cd hos Club Raccoon til
99, mens den almindelige version af cd'en koster 139 hos det almindelige
Axel Music. Derfor er det naturligvis Club Raccoon, der skal anbefales.

> /David

Mvh
Mads