En der gi'r et lift?
Fra : Jacob

Dato : 28-03-01 16:19

Jeg går i år i gang med min anden sæson som motorcyklist - og kunne
smaddergodt have tænkt mig at være med på bakken, men pga. tidsmangel bliver
jeg først selv køreklar fra påsken af.
Er der derfor én som har et bagsæde tilovers og en ekstra hjelm? Alt mit
grej ligger gemt væk på sydfyn?
Jeg kommer under alle omstændigheder hen på Nørrebrogade og kigger, og synes
det ville være alletiders at kunne få lov til at køre med det sidste stykke
ud til bakken.
Håber at høre fra en af jer

Mvh.
Jacob Kjærhus
GS500

Fra : Morten Christensen

Dato : 28-03-01 16:52

Well... Pladsen er der, men hjelmen ;((

Kan du finde en hjelm andet sted, så er jeg frisk på at dele mit bagsæde ud.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Jacob

Dato : 28-03-01 20:35

"Morten Christensen" <morten@mummitrold.dk> skrev i en meddelelse
> Well... Pladsen er der, men hjelmen ;((
>
> Kan du finde en hjelm andet sted, så er jeg frisk på at dele mit bagsæde
ud.

Lyder herligt! - er der andre der evt. vil låne en hjelm ud?
Behørig beløning er en selvfølge
Jeg vil virkelig gerne med!

Mvh
Jacob