Musik til studentervogn
Fra : / / dentro / /

Dato : 03-06-03 15:55

Jeg skal have noget musik med til vores studentervogn. Er der nogen sange
som der er oplagte at have med? Eller bare nogen numre som får folk til at
gå amok? :)

/ / dentro / /

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-06-03 16:08

In article <3edcb6c3$0$32521$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
kena@mail.dk says...
> [...]
> som der er oplagte at have med? Eller bare nogen numre som får folk til at

Lidt forslag. Nogen passer bedre end andre:

Alice Cooper - School's Out
Vitamin C - Gradution (Friends Forever)
Cliff Richard - Summer Holiday
Jazzy Jeff & Fresh Prince - Summer Time
Beck - Looser (?!?!)
Werner - Pump Ab Das Bier (?!?!)

Fra : Rune

Dato : 03-06-03 19:33

Har ikke lige selv nogen konkrete forslag klar, men min egen erfaring fra
sidste år er, at der kan dannes to grupper af musik, der aldrig slår helt
fejl:

1: Alt musik der handler om at score og drikke øl
2: Kikset musik sunget på falset-tysk

held og lykke med det hele

Rune