Er Kirk Delta S3 noget skidt?
Fra : MAndersen

Dato : 03-06-03 13:44

Tasterne virker kun hver anden gang, og displayet viser tallene langsomt
efter de er trykket ind.

Der er tilsluttet et GN trådløst sæt som vel ikke får indflydelse

Vi har været inde ved TDC med tlf. og der virkede den selvfølgelig godt nok
???

mvh
MAndersen

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-06-03 19:53

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tasterne virker kun hver anden gang, og displayet viser tallene langsomt
> efter de er trykket ind.

Displayet er ret langsomt, ja! Om tasterne også reagerer langsomt, mindes
jeg ikke lige. Tasterne skal ihvertfald have et solidt tryk!

> Der er tilsluttet et GN trådløst sæt som vel ikke får indflydelse

Det burde ikke give problemer.

> Vi har været inde ved TDC med tlf. og der virkede den selvfølgelig godt
nok
> ???

Hvis den virker som ovenfor beskrevet, er den sikkert som den skal være.

MVH
Kent Glerup

Fra : MAndersen

Dato : 04-06-03 09:49

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det burde ikke give problemer.

> nok
>
> Hvis den virker som ovenfor beskrevet, er den sikkert som den skal være.

Den er ualmindelig tæt på at ryge ud af vinduet. Hver anden gang jeg taster
et nummer ind mangler et ciffer. Jeg kan under samtale heller ikke se hvem
jeg har ringet til.

mvh
MAndersen

Fra : Hallo derude

Dato : 14-06-03 08:38

"MAndersen" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er tilsluttet et GN trådløst sæt som vel ikke får indflydelse
>
> Vi har været inde ved TDC med tlf. og der virkede den selvfølgelig godt

Jeg ved ikke om det kan have nogen forbindelse, men en lang række S3'er er
sendt retur for at blive opdateret da de ikke virkede sammen med lidt ældre
omstillings anlæg.
Det burde TDC telecom butikkerne vide noget om