Min første knallert
Fra : Mølle

Dato : 03-06-03 12:44

Hej
Jeg har lige samlet min første knallert - en Puch Maxi -
men et lille problem - knallerten starter godt men kan ikke tage gas
!!!tændingen er just 50 gange - ny kondensator og platiner -
udstødningen er renset osv. men ligelidt hjælper det - kan det være noget
med karburatoren ??? der er ikke de store just. muligheder - anden
tomgangsskrue
Nogen ideer..........
/Phillip

Fra : Jon Larsen

Dato : 03-06-03 14:39

"- kan det være noget
> med karburatoren ??? der er ikke de store just. muligheder - anden
> tomgangsskrue
> Nogen ideer..........
> /Phillip
xxxxxxxxxxxxxxxx

Er det således at når du fra tomgang giver fuld hane, så dør den ?? Så får
den nok for meget benzin..
Jeg ville skille karburatoren ad og rense den, og tjekke dysestørrelse, og
så justere blandingsskruen.

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Leif Jensen

Dato : 07-06-03 22:45

Hej Mølle
I kaburatoren sidder der en nål, den skal sidde i 2 hak fra oven af.MVH