Skal der vand i Irsk stuvning?
Fra : Thomas

Dato : 03-06-03 10:01

Her er vi måske inde på lidt af et religionsspørgsmål, men jeg mener,
at der er rigeligt vand i grøntsagerne, så man ikke behøver at tilføre
vand.

Men f.x. "Conrads Kogebog" anbefaler en kopfuld vand.

Hvad siger I?

VH

Thomas

Fra : Dullermaren

Dato : 03-06-03 10:38

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 03-06-03 23:29

"Dullermaren" <Dullermaren.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Du gør godt nok Usenet-læsning til en sejg omgang
Det var tidkrævende at hitte ud af, hvad Thomas har skrevet og hvad du har
tilføjet som svar.

Prøv lige at se, hvordan andre gør det. Hvordan man markerer andres svar og
skriver sine egne UNDER.

Du behøver kun gøre lidt... så bliver det meget nemmere at læse dine indlæg.

Mvh. Lisbeth

Fra : Dullermaren

Dato : 03-06-03 10:38

http://www.kandu.dk/

Fra : Dullermaren

Dato : 04-06-03 08:34

Efter at have modtaget en "skide balle" fra lisbeht jacobsen prøver
jeg at se om jeg kan svare på den korrekte "pc tekniske" måde.
: ja Thomas ,- der skal vand i .
Kommer den stadig ikke korrekt bliver jeg vel skudt ved daggry.

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 04-06-03 09:21

Således skrev "Dullermaren" <Dullermaren.news@kandu.dk> i
dk.kultur.mad+drikke Wed, 04 Jun 2003 07:34:22 GMT:

> [...]
>: ja Thomas ,- der skal vand i .
>Kommer den stadig ikke korrekt bliver jeg vel skudt ved daggry.

Du bliver ikke skudt ved daggry og jeg vil nu hellere ikke kalde
Listbeths indlæg en skideballe.

Problemet var bare at du havde indsat dit svar midt i det foregående
indlæg og der var kommet et ">" foran det.

I min og mange andres newsreadere betyder det at det er et citat og
teksten får en anden farve, så man kan skelne mellem ny og gammel
tekst.

Det betød at dit svar var meget svært at se, så'n i forbifarten.

Prøv at se på <http://usenet.dk/info/skriveteknik.html>, der står
nogle fornuftige ting om hvordan man bedst får sit budskab ud på news.

Fut til <news:dk.admin.netikette>, dvs, evt. svar på dette indlæg
sendes til den gruppe, da det jo ikke har så meget med mad at gøre
mere.

Knud
--
The temptation to push the degauss
button continuously is hard to resist.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-06-03 16:30

Knud Winckelmann wrote:
> [...]

> I min og mange andres newsreadere betyder det at det er et citat og
> teksten får en anden farve, så man kan skelne mellem ny og gammel

Mon ikke problemet tildels hidrører fra usenetparasitten 'kandu'?

Man kunne jo anbefale den anonyme skribent at bruge usenet istedet.

vh
Jan

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 04-06-03 16:54

Således skrev "Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> i dk.kultur.mad+drikke
Wed, 4 Jun 2003 17:30:29 +0200:

>Mon ikke problemet tildels hidrører fra usenetparasitten 'kandu'?

Måske, men jeg ser nu mange, der ikke er opmærksom på at citat-tegn
gør en forskel, selvom de bruger en rigtig newsreader.

Men jeg syntes ikke at Kandu er noget problem mere, i hvert fald ikke
i forhold til tidligere.

>Man kunne jo anbefale den anonyme skribent at bruge usenet istedet.

Det kan da kun anbefales.

Fut til <news:dk.admin.netikette>, dvs, evt. svar på dette indlæg
sendes til den gruppe, da det jo stadig ikke har så meget med mad at
gøre.

Knud
--
"You tweachewous miscweant!"
-- Elmer Fudd

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-06-03 17:28

> Efter at have modtaget en "skide balle" fra lisbeht jacobsen

Nejda.. det var sørme ikke en skideballe! Det var ment som hjælp til at gøre
dine indlæg nemmere at læse. Vil jo gerne kunne se, hvad du skriver - og
gerne uden at skulle bøvle med det.

Mvh. Lisbeth