Køb af musik på nettet
Fra : Max

Dato : 03-06-03 08:46

Hej Gruppe

Ved I hvor jeg billigst/sikrest, med gode erfaringer kan købe CDere gennem
nettet, leder specielt efter noget blink 182, evt. også DVD.
Bare smid nogle adresser her tak.

Venligst
Max

For Email fjern sidste ki.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-06-03 10:26

In dk.kultur.musik, Max wrote:

> Ved I hvor jeg billigst/sikrest, med gode erfaringer kan købe
> CDere gennem nettet, leder specielt efter noget blink 182, evt.
> også DVD. Bare smid nogle adresser her tak.

Jeg fandt hurtigt ud af, efter med et h******* at have købt CDere på
Amazon.de, at jeg kunne få dem billigere og hurtigere her:

   http://www.cdon.com/

Jeg har aldrig selv købt noget derfra, men kender nogen der har. Jeg
regner med at det er rimeligt sikkert.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Karen

Dato : 03-06-03 11:12

On Tue, 3 Jun 2003 09:46:13 +0200, "Max" <max@kimaxki.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>
>Ved I hvor jeg billigst/sikrest, med gode erfaringer kan købe CDere gennem
>nettet, leder specielt efter noget blink 182, evt. også DVD.
>Bare smid nogle adresser her tak.

Jeg har købt cd´er her, det var let, elegant og smertefrit..gratis
fragt og de kom i løbet af 5 dage. De har vist også dvd..

Karen

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 03-06-03 12:26

"Max" <max@kimaxki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved I hvor jeg billigst/sikrest, med gode erfaringer kan købe CDere gennem
> nettet, leder specielt efter noget blink 182, evt. også DVD.

www.cdon.com er både sikkert og billigt. De har mange fine tilbud.
www.rillen.dk er både sikkert og dyrt, men her finder du også mange fine
tilbud.
www.guf.dk er også ok.
www.cdskiven.dk er også ok.

hva' fa'en er iøvrigt blink 182??

Mvh
Poul

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-06-03 13:04

> hva' fa'en er iøvrigt blink 182??

Et eller andet moderne rock band, som vist nok er lidt poppet, - mener jeg.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"En side er kun god når du vender den og der bag den ligger livet, som
presser på og bringer uorden i alle bogens sider." Italo Calvino i "Ridderen
der ikke eksisterede".

Fra : MP Jakobsen

Dato : 03-06-03 12:56

"Max" <max@kimaxki.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ved I hvor jeg billigst/sikrest, med gode erfaringer kan købe CDere gennem
> nettet, leder specielt efter noget blink 182, evt. også DVD.

Har flere gange bestilt både CDer og DVDer fra www.futureent.com
De er billige, hurtige til at levere og har aldrig haft problermer med dem.
(desuden er der ingen porto eller told, tingene koster det der står på
skærmen).

MP