Kannibaler
Fra : Kenneth Flatau

Dato : 02-06-03 23:29

Nogen der ved hvor jeg kan købe kannibal film, som "Cannibal Holocaust"
"Cannibal Ferox" "Cut and Run" osv......... ?

Jeg har søgt over alt på nettet (de steder jeg kunne finde)!

Eller er der evt. nogen der nogen der sælger dem privat?

Fra : Mogens

Dato : 03-06-03 00:06

Lige her : http://www.absurd-online.dk
Klik Enter > DVD > Cannibals
Cannibal Holocaust kost 229,-

mvh Mogens

Fra : Morten Steen

Dato : 03-06-03 07:10

> Jeg har søgt over alt på nettet (de steder jeg kunne finde)!
>
> Eller er der evt. nogen der nogen der sælger dem privat?

DVD eller VHS?

DVD : www.futureent.com har en del af dem.

VHS : hmmm... jeg prøver at huske den sindssyge site hvor jeg selv købte
"Cannibal Holocaust" i sin tid. Det huske jeg måske senere...

Morten

Fra : Per

Dato : 03-06-03 07:41

On Tue, 3 Jun 2003 08:09:37 +0200, "Morten Steen"
<morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

>DVD : www.futureent.com har en del af dem.
>
>VHS : hmmm... jeg prøver at huske den sindssyge site hvor jeg selv købte
>"Cannibal Holocaust" i sin tid. Det huske jeg måske senere...

http://www.absurd-online.dk
har filmene på DVD

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 03-06-03 12:57

Undskyld jeg glemte i farten at skrive, at det skulle være VHS film kun!!

Fra : Per

Dato : 03-06-03 13:09

On Tue, 3 Jun 2003 13:57:19 +0200, "Kenneth Flatau"
<flatau@jubiimail.dk> wrote:

>Undskyld jeg glemte i farten at skrive, at det skulle være VHS film kun!!

Ja, så bliver det sgu svært.

Men hvad så med at anskaffe en billig DVD afspiller.
F.eks. kan man jo få en United for under 500,- og så
er det problem jo løst.

mvh Per

Fra : Morten Steen

Dato : 03-06-03 13:28

> Ja, så bliver det sgu svært.

Jeg er faktisk ikke enig. Som sagt købte jeg "Cannibal Holocaust" fra en
amerikansk webside i tidernes morgen, i PAL format. Jeg kan BARE ikke huske
hvad den hed?!
Måske en anden kan? De sælger alle mulige obskure horror-film, og så har de
sådan nogle grineren ikoner ved hver film, der skal fortælle hvilke former
for uhyrligheder den enkelte film indeholder. Bl.a. "Sex", "Nudity", "Mad
scientist", "Zombies" osv.

Men Kenneth, du må i hvert fald godt købe min "Cannibal Holocaust" VHS. Den
får jeg ikke set igen...

Morten

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 03-06-03 13:47

Det er iorden Morten, hvor meget skal du have for den?

Fra : Morten Steen

Dato : 03-06-03 14:27

> Det er iorden Morten, hvor meget skal du have for den?

Send mig lige en mail (fjern NOSPAM). Så kan vi snakke om det uden om
gruppen.

Morten

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 03-06-03 14:03

"Kenneth Flatau" <flatau@jubiimail.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor jeg kan købe kannibal film, som "Cannibal Holocaust"
> "Cannibal Ferox" "Cut and Run" osv......... ?
>
> Jeg har søgt over alt på nettet (de steder jeg kunne finde)!

Chainsaw video har dem stadig på VHS ser det ud til:
http://www.chainsaw.demon.nl/video/italiangore.html

Det vil heller ikke komme bag på mig hvis Rockuglen her i Kbh. har dem
stående. Prøv at give dem et kald.

Kasper

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-06-03 17:13

<flatau@jubiimail.dk> wrote:

>Nogen der ved hvor jeg kan købe kannibal film, som "Cannibal Holocaust"
>"Cannibal Ferox" "Cut and Run" osv......... ?

Du har ikke søgt Bensonsworld

http://www.bensons-world.co.uk/vhs/products/6/7000000065461.asp

http://www.bensons-world.co.uk/vhs/products/6/7000000061693.asp

http://www.bensons-world.co.uk/vhs/products/0/7000000003045.asp

Alle på VHS.

Kurt Brixen

Fra : Prankster Kineses

Dato : 03-06-03 17:21

> Du har ikke søgt Bensonsworld

> [...]

Pas hellere på med engelsk video, de er så vidt jeg kan se censureret i
større eller mindre grad af BBFC!!!!

Kasper

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-06-03 16:14

> Pas hellere på med engelsk video, de er så vidt jeg kan se censureret i
> større eller mindre grad af BBFC!!!!

ja for satan... glemmer ikke da jeg gav 150,- for friday the 13th the final
chapter og hele det afsluttende klimaks var væk!! totalt skamklippet med
følgende underlige klip i billede og lyd!
pas endelig på det.
her i odense var der en butik der vidioten en skønne dag var den væk, jeg
fandt aldrig ud af skæbne den havde lidt, nogle der kan svare på det? de
havde mange fede film på VHS, alle de gamle klassiske splattere var der.

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 04-06-03 16:43

Jeg kan godt fortælledig historien med gider ikke

Du kan læse historien her:
http://www.uncut.dk/UNCUT/om.html

Fra : Prankster Kineses

Dato : 04-06-03 19:02

> [...]
> fandt aldrig ud af skæbne den havde lidt, nogle der kan svare på det? de
> havde mange fede film på VHS, alle de gamle klassiske splattere var der.

Så vidt jeg har forstået på Kristoffer, som overtog Vidiotens drift efter
Claes, så gad han ikke mere. Han ville nok hellere bruge tid på selv at se
film, end at knokle for at andre kan se dem. Og så var der ikke mange penge
i det, så det var vel bedst at stoppe inden nogen fik penge ude at svømme.
Så historien er ikke så eksotisk endda.

Kasper

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 04-06-03 19:18

okay, jeg kan også kun forholde mig til det Uncut siger, det er det eneste
jeg ved om bixen!

Fra : Johannes Clausen

Dato : 04-06-03 17:32

<flatau@jubiimail.dk> wrote:

>Nogen der ved hvor jeg kan købe kannibal film, som "Cannibal Holocaust"

Du skal helt klart kigge på http://www.cutthroatvideo.com

Mvh
Johannes Clausen