J2ME applications spørgsmål
Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 02-06-03 21:52

Hej Alle

Jeg har fået lavet mig en lille J2ME application, som jeg gerne vil have
downloadet til min mobil via den indbyggede wapbrowser i min mobil telefon.

Er der nogen som ved hvordan man skal lave en wml(wap) side, som kan
downloade midlet'en til mobilen.

Applicationen består jo af *.jar og *.jad. Skal der også en manifest fil med
??

Hvis der er nogen som har erfaringer med dette vil jeg meget gerne høre fra
jer

Med venlig hilsen

Christian

Fra : Jimmy Klitgaard

Dato : 03-06-03 13:58

Jeg bruger denne wml fil til min wap server, som er en tomcat server:

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN"
"http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">

<wml>

<card title="AC program">

<anchor>Download Program <go href="http://IP:port/Demo2.jad"/>
</anchor><br/>

</card>
</wml>

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy Klitgaard

Dato : 03-06-03 13:59

Glemte at det er nok med .jar .jad filerne

Jimmy