erfaringer med gpz 500s
Fra : Casper Jensen

Dato : 28-03-01 14:49

Jeg overvejer at investere sådan en cykel
det er jo blevet forår og det er ulideligt lummert inde i madkassen

er der nogen der har erfaring med en sådan cykel(model efter 94 med 17
tommer hjul)?
hvilket ting skal man være især opmærksom på ved køb?

et yderligere spørgsmål hvor købes brugte kåbedele billigst? i England?

mvh
Casper

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-03-01 15:14

On Wed, 28 Mar 2001 15:49:20 +0200, "Casper Jensen"
<casper(fjernes)@jensen.gs> wrote:

>Jeg overvejer at investere sådan en cykel

Jamen det er fint nok,for det er fin cykel specielt hvis det er din
første,lidt mere sportslig end en basiscykel,men stadig fuldt ud
anvendelig til dagligdags transport

>det er jo blevet forår

Maybe on your planet,not on Gaia

>er der nogen der har erfaring med en sådan cykel(model efter 94 med 17
>tommer hjul)?

Lidt men ikke nok til at råde,kender dog flere der er glade for deres.

>et yderligere spørgsmål hvor købes brugte kåbedele billigst? i England?

Ingen steder og alle steder,det kommer helt an på hvad man skal bruge
og hvad der er i omløb.Generelt er det svært at finde i DK,idet
markedet er alt for lille til at dække behovet.Tyskland har en del og
ofte ret billigt,UK ligeledes:
I UK kan anbefales Plastics warehouse der har en del til rimelige
priser:

http://www.web-direct.co.uk/plastics-warehouse/

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Martin Poll

Dato : 28-03-01 18:26

Hej Casper

Godt valg
Jeg har selv en fra 95, jeg har haft den i 2 1/2 år. Og har ikke haft nogle
problemer med den endnu.
Da jeg ikke har haft problemer med noget endnu kan jeg ikke råde dig til
hvad du skal være specielt opmærksom med denne model. Jeg har skiftet
kronrørslejerne da den var 5 år. jeg ved ikke om det er normalt eller det er
et svaghedstegn.

Med venlig hilsen
Martin Poll
GPZ500S