-Test under Broen
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 28-03-01 14:41

Hæi folkens

Hvorfor kan jeg ikke finde noget om Test under Broen nogen steder ??

Har søgt lidt over det hele.

Måske det bare er mig der er ved at være gammel.

hamselv herfra

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-03-01 14:53

On Wed, 28 Mar 2001 15:41:00 +0200, "Tonny Eskesen"
<hamselv@privat.dk> wrote:

>Hvorfor kan jeg ikke finde noget om Test under Broen nogen steder ??

No comment,prøv :

http://www.yamaha-motor.dk/page.cfm?page_number=24662

Jeg ville nok lige ringe og høre om de har tænkt sig at gennemføre
det,for det lyder koldt .

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Albert

Dato : 28-03-01 16:25

> No comment,prøv :
>
> http://www.yamaha-motor.dk/page.cfm?page_number=24662
>
> Jeg ville nok lige ringe og høre om de har tænkt sig at gennemføre
> det,for det lyder koldt .

NATURLIGVIS gør de det, for jeg har glædet mig den sidste månede
til at skulle ud og køre "bane" med alle yverne )

Albert

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-03-01 17:39

> NATURLIGVIS gør de det, for jeg har glædet mig den sidste månede
> til at skulle ud og køre "bane" med alle yverne )
>

> Albert

Hehe... ja hvis det ikke bliver til noget så kan det godt være at vi er
nogle stykker der bliver lidt sure..... når vi har kørt de godt 200 km og de
så har ombestemt sig.....

Lars Bisgaard

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-03-01 21:48

Lars Bisgaard skrev i meddelelsen <99t4cv$2t2r$1@news.cybercity.dk>...

>Hehe... ja hvis det ikke bliver til noget så kan det godt være at vi er
>nogle stykker der bliver lidt sure..... når vi har kørt de godt 200 km og
de
>så har ombestemt sig.....

Jeg var der sidste år ( satser på at kigge forbi igen i år, kommer an på
vejret ) og der var et par R1'ere som crashede .. eller var det bare en
enkelt, men det var sgu ærgeligt at se..!

--
Mvh Anders Houmark
The world sucks!!

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 28-03-01 19:05

hamselv takker og bukker
Det var jo lige det jeg skulle bruge, man kan jo ikke have en side uden
links, vel

hamselv herfra

Fra : Palle Madsen

Dato : 28-03-01 15:10

Tonny Eskesen wrote:

> Hæi folkens
>
> Hvorfor kan jeg ikke finde noget om Test under Broen nogen steder ??

http://www.yamaha-motor.dk/page.cfm?page_number=24662

Palle

--
Der tages forbehol for tasdefegl

Fra : Mich@el

Dato : 29-03-01 01:06

Hej Tonny

Tonny Eskesen wrote:

> Hæi folkens
>
> Hvorfor kan jeg ikke finde noget om Test under Broen nogen steder ??
>
> Har søgt lidt over det hele.

He - he... Næsten over det hele. Kig her:

http://www.lokalavisennyborgbladet.dk/nyborg/motorcykel.html

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel