Vest Kreta
Fra : Bo

Dato : 02-06-03 20:24

Hej,
Min kone og jeg vil til Kreta til sommer. Har tidl. været på østsiden, men
ønsker nu at se vestsiden.
Vi er ikke til vilde nætter men ønsker derimod en dejlig afslappende ferie,
hvor der er en del at kigge på i dagtimerne og godt udvalg af restaurant'er
og cafe/bar i aftentimerne.
Vi har forsøgt at læse lidt omkring byerne Agia Marina og Platanias på
nettet, men det er meget begrænset hvad man kan finde.
Er der nogle som kender til disse byer?
Hilsen
Bo

Fra : Steen Larsen \(4040\~

Dato : 02-06-03 22:31

"Bo" <mad@fedt.dk> wrote in message
> [...]
Agia Marina og Platanias på
> nettet, men det er meget begrænset hvad man kan finde. Er der nogle som

Vi er kommet i området gennem 15 år. I Platanias er der fuld fart på.
Omkring Agia Marina er der mange hyggelige steder rundt omkring. Ikke lige
på kystvejen, men i de små byer syd for, og også på vejene ned mod stranden.
Ting at "se på"? Tjaaa, hvad vil du se på? Jeg kender slet ikke "Øst", men
der er også mange ting at se på i "Vest". Selv efter 15 år finder vi stadig
nye interessante steder og ting.
/Steen

Fra : Ole

Dato : 03-06-03 22:28

"Bo" <mad@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> Min kone og jeg vil til Kreta til sommer. Har tidl. været på østsiden, men
> ønsker nu at se vestsiden.

prøv www.kretaforum.dk
prøv www.dinkretaferie.dk
prøv www.amazingcrete.com

søg via Google og du får masser af svar

Hvis du nu skrev at I var til naturister så ville jeg have svaret