Hvilken ATI driver til et 9700 kort?
Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 02-06-03 19:10

Hvilken ATI driver til et 9700 kort?

Jeg har søgt lidt på nettet, men der er så mange forskellige at

vælge i mellem, så nu er jeg helt forvirret.

Hvilken driver ville i smide efter jeres Radeon 9700 grafikkort?

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 02-06-03 19:18

©® Spectrus ®© wrote:
> Hvilken ATI driver til et 9700 kort?
> Jeg har søgt lidt på nettet, men der er så mange forskellige at
> vælge i mellem, så nu er jeg helt forvirret.
> Hvilken driver ville i smide efter jeres Radeon 9700 grafikkort?

Catalyst 3.4 fra www.ati.com er et godt bud.

/Carsten Steffensen

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 03-06-03 08:07

http://www.omegacorner.com/

> --
> Best Regards: ©® Spectrus ®©

Kenneth

Fra : Duelund

Dato : 10-07-03 07:53

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3edc4916$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://www.omegacorner.com/

-Denne omegadriver hjalp mig. Jeg havde bøvlet hårdt og længe for at få alle
spil til at køre.
Tak for tippet!

/Tomas

xp2000 / Radeon 9100