Erfaringer med teleimport.dk
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 02-06-03 15:55

Hej
Er der nogen herinde der har erfaringer med webbutikken www.teleimport.dk ?
Jeg kan se at man skal betale forud ved bestilling og vil derfor sikre mig
at de er gode nok, for priserne er jo ret lave...

Mvh
Carsten

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 02-06-03 16:13

Endnu en tråd med Teleimport...
Lige præcis det emne har været oppe en hel del gange...
Prøv først at søge på netop Teleimport, eller kig på www.mobildebat.dk der
skal du nok få svar på alle de spørgsmål de kan stille vedr. emnet...

Fra : *gavtyven*

Dato : 02-06-03 16:14

åååå nej ikke den diskution igen og igen og i ............
Trode at det skide firma var afgået med døden..

Søg tilbage i næsten alle grupper og du ville finde alt det dårlige omtale
man kan tænke

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3edb6550$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 02-06-03 18:56

> [...]
> Jeg kan se at man skal betale forud ved bestilling og vil derfor sikre mig
> at de er gode nok, for priserne er jo ret lave...

Tjaaah, der er mange der spørger, og der er mange debatter igang. Og der har
været artikler om samme firma i både BT, Ekstrabladet og Politikken. Og så
er der også en advarsel mod dem på www.mobilpriser.dk

Jeg har bestilt girokort for en måneds tid siden, og har som langt de fleste
ikke modtaget noget. Der er et par enkelte der sidder og hoster op, rundt
omkring i krogene om, at deres "syge moster" har modtaget en telefon der
fra. Men hvad, det kan da osse godt være. Firmaet er jo nødt til at sende et
par success-telefoner ud, så rygterne om, at det ikke er et fusker-firma
kommer i omløb.

Tjaaah, hvis jeg skriver mine informationer ind vedr. en bestilling, så kan
bestillingen ikke gennemføres, der kommer én eller anden fejlmeddelelse der
ser sådan ud:
Bad Referer - Access Denied
Du beder om at udføre HTML-Mail fra , som ikke har lov til at bruge dette
CGI script.

Så det er ikke sikkert det virker mere.

Prøv selv!
Man forpligter sig jo ikke til noget, ved at bestille et girokort :0)

Hilsen Trine

Fra : Foxy_Lady

Dato : 10-06-03 20:43

Hejsa..

Nu vil jeg ikke starte en ny tråd, det får jeg sikkert bare slag for :)

Men ifølge krak.dk findes adressen:

Holmbladsgade 102, 3. tv
2300 København S

IKKE...

jeg har oxo søgt på tlf. nr. og der var heller intet resultat..

Er der andre der har fundet det eller ved det findes?

Jeg holder på at det er et gennemfusket firma! Ville ikke røre det med en
ildtang.

mvh

Foxy_Lady

-------------
www.foxylady.dk

Fra : Jensb

Dato : 10-06-03 21:19

"Foxy_Lady" <kwh@foxylady.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Nu vil jeg ikke starte en ny tråd, det får jeg sikkert bare slag for :)

> [...]

Det kan jo bare være fordi han har hemmeligt telefonnummer.

Adresse Holmbladsgade 102, 2 tv og Holmbladsgade 102, 4. findes...Så
medmindre det er en meget speciel bygning, så burde der også være en 3. sal.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-06-03 23:35

"Foxy_Lady" <kwh@foxylady.dk> wrote in

> Nu vil jeg ikke starte en ny tråd, det får jeg sikkert bare slag
> [...]

Tjaa, Ekstrabladet har vist et billede af opgangen så mon ikke den
findes ?

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]