Såvogn
Fra : Thïngmand

Dato : 02-06-03 14:48

Jeg har hørt at der i et af Søren Ryges programmer skulle være testet en
såvogn til urtehaven - et lille hjul der lagde frøene ud med den korekte
afstand.

Nogen der har prøvet denne og/eller ved hvor den kan købes?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Krabsen

Dato : 02-06-03 15:09

Uden at have set udsendelsen - det kræver fjernsyn - lyder det som
Helge Petersens gamle såmaskine. Så mon ikke du kan finde den hos
Havesleskabet?

http://www.havesleskab.dk

mvh

Krabsen

Fra : Krabsen

Dato : 02-06-03 15:11

Linket bliver nok bedre, hvis det er stavet rigtigt. Men jeg var da i det
mindste konsekvent...

http://www.haveselskab.dk.

/Krabsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-06-03 16:08

> Uden at have set udsendelsen - det kræver fjernsyn - lyder det som
> Helge Petersens gamle såmaskine. Så mon ikke du kan finde den hos
> Havesleskabet?

Det VAR Helges. Han var selv meget glad for den
Carsten

Fra : Krabsen

Dato : 02-06-03 16:27

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Krabsen" <news@krabsen.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det VAR Helges. Han var selv meget glad for den
> Carsten

Det har han været, siden han opfandt den for omkring 25 år siden. Vi grinede
meget, men ideen ser jo ud til at holde vand (eller frø).

/Krabsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-06-03 18:26

On Mon, 2 Jun 2003 17:26:38 +0200, "Krabsen" <news@krabsen.dk> wrote:

>Det har han været, siden han opfandt den for omkring 25 år siden. Vi grinede
>meget, men ideen ser jo ud til at holde vand (eller frø).

Maskinen er fin nok, men den kræver lidt tilvænning. Og den vinder
_rigtig_ meget hvis man sætter et træskaft på den i stedet for det bløde
gummiskaft den leveres med.

http://www.gartneriet.dk
Besøg blomsterfestivalen i Frederikshavn d. 31/5 - 1/6
- og gør et staude-kup! http://blomsterfestival.frederikshavn.dk/