Endagstur til London
Fra : Klaus Nygaard Hansen

Dato : 02-06-03 13:35

En ven og mig har tænkt os at tage på en endagstur til London til sommer.
Tager der hen tidligt om morgenen og hjem sent.
Hvad er bedst(billigst) at flyve med?
Har hørt om priser helt ned til 200,- men overalt hvor jeg leder koster det
1500 +

Lars

Fra : Jane (ö)

Dato : 02-06-03 14:14

> [...]
> Hvad er bedst(billigst) at flyve med?
> Har hørt om priser helt ned til 200,- men overalt hvor jeg leder koster det

Her er et link, hvor prisen er 945 med SAS... Det er ikke 200 kr. men
billigere end 1500 kr.

http://rejser.tv2.dk/tilbudsrejser/rejseinfo.php?rejseId=98033

Mvh

Jane

--
"og de dansende blev betragtet som sindsyge af dem der ikke kunne høre
musikken..."

Fra : Kristoffer P Eriksen

Dato : 02-06-03 15:25

Hej Lars
Jeg synes, at du skal tjekke ryanair.com
De flyver til Stansted ved London til meget fornuftige priser. Vær dog
opmærksom på lufthavnsskatter.

Mvh.
Kristoffer P. Eriksen

Fra : Louise Fogt

Dato : 02-06-03 15:25

> Jeg synes, at du skal tjekke ryanair.com
> De flyver til Stansted ved London til meget fornuftige priser. Vær dog
> opmærksom på lufthavnsskatter.

Du skal også lige lægge prisen for at komme fra Stansted til London oveni.
Bussen til Victoria tager godt 1½ time og koster ca. £ 7 for en
enkeltbillet. Stansted Express går noget hurtigere men koster til gengæld £
15 - og så ender du ikke på Victoria Station.

Vh. Louise Fogt

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 02-06-03 20:19

"Louise Fogt" skrev:

> Stansted Express går noget hurtigere men koster til
> gengæld £ 15 - og så ender du ikke på Victoria Station.

Nej, den kører til London Liverpool Street. Derfra kan man så tage
undergrundsbanen videre.

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Jørgen Ravn

Dato : 02-06-03 23:44

SAS er det eneste rigtige at bruge til en en dags tur. Hvis man altså vælger
at ligge sin en dags tur om lørdagen ! Har selv haft fornøjelsen af at tage
en sådane tur i april. Prisen er rimelig pt omkring 940 kr. . Den kan på
denne årstid ikke gøres meget billigere, og så er der et par indlysende
fordele ved at bruge SAS.

1. Du kan bestille op til afgang men altså kun til om lørdagen. Ikke noget
krav om 21 til 35 dages forsalg.

2. SAS har en tidlig morgen kl.afgang fra København kl. 7.25og rimelig sent
fra London kl. 19.35.

3. I Kastrup kan du checke ind til hjemturen fra London. Det vil sige at du
allerede i Kastrup får boardingkortet til brug i Heathrow. Hvilket vil sige
at du slipper for at stå i kø på hjemturen, og kan møde det lidt senere op i
Heathrow.

4. Du lander i Heathrow, som er knyttet til undergrundsbanen. Hvilket vil
sige at du kan komme til og fra lufthavnen samt få dækket alt dit behov for
transport i London på en endagsbillet til en pris af godt 50 kr. Og
undergrunden har afgang ind mod centrum hvert femte minut.

5. Og nårh ja så giver SAS da også et beskedent måltid og lidt at drikke på
turen.....

Alt i alt kan du være i centrum af London omkring kl. 9.30 og skal først
tænke på at tage derfra kl. ca. 17.. Hvilket giver en masse tid til shoping
og museuer.....

Selv om London nu fortjener at man bruger i hvertfald et par dage eller fem.

Hilsen Jørgen

---