Kournikova i Paris
Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 12:10

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om Anna Kournikova spiller i Paris i disse uger.

Er der nogen, der har tjek på det?

VH

Thomas

Fra : ferik

Dato : 02-06-03 17:32

"Thomas" skrev d. 02-06-03 12:10 dette indlæg :
> Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om Anna Kournikova spiller i Paris i
disse uger.

> Er der nogen, der har tjek på det?
>
> VH
>
> Thomas
hun er formentlig ikke med på grund af gølgende.

læst på www.kendte.dk
anna k skal giftes på lørdag med enrique igelsias
venlig hilsen erik

http://www.kandu.dk/

Fra : bjarne

Dato : 02-06-03 19:45

hun er ikke i paris

Fra : Zilla

Dato : 02-06-03 23:36

> hun er ikke i paris

....og selv hvis hun havde været der, ville hun forlængst være slået ud på
nuværende tidspunkt.

Carsten

Fra : Thomas

Dato : 07-06-03 14:59

> hun er formentlig ikke med på grund af gølgende.
>
> læst på www.kendte.dk
> anna k skal giftes på lørdag med enrique igelsias
> venlig hilsen erik

Den historie er vist desværre ikke sand.

VH

Thomas

Fra : Steen

Dato : 15-06-03 16:17

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in

> Den historie er vist desværre ikke sand.

"Øv", vil det sige at vi stadig skal trækkes med at hun ikke er afsat?

/Steen

Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 12:24

Og nu stiller hun heller ikke op i Wimbledon...

http://www.bt.dk/Sport.pl?Idraet=AndenSport&c=right&aid=142369

Men billedet af hende er dejligt.

VH

Thomas