Program til gendannelse af HD
Fra : ab

Dato : 02-06-03 11:00

For nogen tid siden var der i denne NG et indlæg med link til et program
(under Win-XP) til gendannelse af formateret HD.

På forhånd tak, hvis nogen vil have ulejlighed med at sende dette link igen.

ab

Fra : Lars

Dato : 02-06-03 16:39

On Mon, 2 Jun 2003 11:59:56 +0200, "ab"
<ab_brs@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>For nogen tid siden var der i denne NG et indlæg med link til et program
>(under Win-XP) til gendannelse af formateret HD.
>
>På forhånd tak, hvis nogen vil have ulejlighed med at sende dette link igen.

Jeg ved ikke om det er dette link du har set tidligere, men dette
program kan i hvert fald hvad du efterlyser:

<http://www.ontrack.com/easyrecovery/>

Og så tror jeg nærmere dit spørgsmål hører til i Windows gruppen,
så:
FUT dk.edb.system.ms-windows
--
Lars,